موبایل و تبلت

اوپو Reno Z با پردازنده هلیو P90 معرفی شد

اوپو به تازگی چهارمین عضو از خانواده گوشی های رینو را با نام Reno Z پرده برداشت. این گوشی میان رده در سایت خرده فروشی JD.com و سایت اصلی شرکت در دسترس کاربران قرار گرفته است.

گوشی Reno Z از صفحه نمایش 6.4 اینچی امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس استفاده کرده که در بریدگی قطره ای بالای آن نیز دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی قرار دارد. نمایشگر این دستگاه همچنین از تکنولوژی HDR 10 پشتیبانی کرده و از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می برد. قدرت پردازشی گوشی Reno Z توسط پردازنده مدیاتک هیلیو P90 تامین کرده که در کنار 6 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی قرار دارد. البته نسخه دیگری با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی نیز در اختیار کاربران قرار گرفته است.

در پشت گوشی، شاهد استفاده دوربین دوگانه هستیم که از یک حسگر 48 مگاپیکسلی IMX586 سونی و حسگر 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق تشکیل شده است. به لحاظ نرم افزاری، این گوشی با سیستم عامل اندروید 9.0 پای و رابط کاربری ColorOS 6 عرضه می شود. در نهایت برای تامین انرژی دستگاه از باتری 4035 میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع 20 واتی VOOC 3.0 استفاده شده است. گوشی Reno Z در رنگ های مشکی، بنفش و سفید با برچسب قیمتی 362 دلار از 6 ژوئن در اختیار کاربران قرار می گیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا