سرویس Yahoo Answers در تاریخ 4 مه 2021 (14 اردیبهشت 1400) بسته خواهد شد. این وب سایت از سال 2005 شروع به کار کرد، و آن را به یکی از طولانی ترین پلفترم های پرسش و پاسخ در اینترنت تبدیل کرده است. در یک سوال متداول که توسط سایت ورج مشاهده شد، یاهو (که متعلق به شرکت مادر Verizon Media است) جزئیات چگونگی روند پیشرفت را توضیح می دهد.

این شرکت اعلام کرد که روند خاموش کردن این سرویس را از تاریخ 20 آپریل 2021 آغاز خواهد کرد و آن هم زمانی است که پذیرش ارسالی جدید را متوقف می کند. پس از 4 مه، تا 30 ژوئن فرصت دارید بایگانی محتوایی را که در وب سایت ارسال کرده اید دانلود کنید. وقتی همه چیز گفته و تمام شد، صفحه وب Yahoo Answers به صفحه اصلی یاهو هدایت می شود. همانطور که تصور می کنید، تصمیم شرکت برای بستن وب سایت به کاهش آمار استفاده کاهش می یابد.

این شرکت در پیامی به کاربران می گوید:

در حالیکه Yahoo Answers زمانی بخشی اصلی از محصولات و خدمات یاهو بود، با تغییر نیازهای اعضای ما طی سال های گذشته از محبوبیت کمتری برخوردار شده است. برای این منظور، ما تصمیم گرفته ایم منابع خود را از پاسخ های یاهو دور کنیم تا بر روی محصولاتی تمرکز کنیم که به اعضای ما بهتر خدمت کنند و به وعده یاهو مبنی بر ارائه محتوای معتبر برتر بپردازیم.

در مورد آنچه شما می توانید به این کاهش بازدید نسبت دهید، این است که گوگل شامل بخش پرسش و پاسخ خود است. هنگامی که بیشتر سوالات مطرح می شود، موتور جستجوی شرکت ویجتی را در اختیار شما قرار می دهد که به شما امکان می دهد بدون جستجوی وب سایت دیگری سریع پاسخ دهید. بازدید از صفحه اول Yahoo Answers دلیل احتمالی دیگری را ارائه می دهد. کیفیت پاسخ ها در سال اخیر به شدت کاهش پیدا کرده است. 

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *