آموزش

آموزش دانلود تصاویر و ذخیره آنها در اسناد گوگل Docs

گوگل Docs برای همکاری بسیار عالی است، اما گرفتن تصاویری که در سند بارگذاری شده اند، دشوارتر از آن است که باید باشد. خوشبختانه یک روش آسان برای دانلود عکس های اصلی در رایانه ویندوزی، مک یا لینوکس شما وجود دارد.

در حالی که نمی توانید تصاویر منفرد را از Google Docs دانلود کنید، می توانید همه آنها را با یک حرکت اکسپورت کنید. این کار را می توانید با دانلود سند Google Docs خود به عنوان یک صفحه وب فشرده در قالب HTML و با هر محتوای دیگری (مانند تصاویر) که به صورت جداگانه ذخیره شده، انجام دهید. برای این کار، سند Google Docs را که حاوی تصاویری است که می خواهید دانلود کنید، باز کنید. از نوار منوی بالا، روی File > Download > Web Page (.html، zip) کلیک کنید.

پس از چند ثانیه، Google Docs سند شما را به عنوان یک فایل zip اعمال می کند، سپس باید با استفاده از File Explorer (در ویندوز) یا Archive Utility (در Mac) آن را اکسترکت کنید. خروجی محتویات سند شما را به عنوان به فایل HTML ذخیره شده، همراه با تصاویر موجود در پوشه Images نشان می دهد. تصاویر دانلود شده از یک سند Google Docs به ترتیب پرونده های JPG با نام پرونده های پی در پی (image1.jpg ، image2.jpg و غیره) به ترتیب تصادفی اکسپورت می شوند.

پس از دانلود، می توانید تصاویر را ویرایش کرده و دوباره در سند خود وارد کنید. یا اینکه، می توانید از آنها در جای دیگر استفاده کنید.

منبع
howtogeek
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا