گجت و پوشیدنی

ریلمی بادز ایر 2 نئو با قیمت پایین و حذف نویز فعال معرفی شد

همانطور که انتظار می رفت، ریلمی از نسخه مقرون به صرفه ایربادز Buds Air 2 با نام Buds Air 2 Neo رونمایی کرد. هرکدام از جوانه ها Neo و قاب آنها طراحی متفاوتی دارند، گرچه تمام ویژگی های خوب هنوز در آن وجود دارد.

بادز Neo با کاهش صدای 25 دسی بل (که توسط همان تراشه سفارشی Relame R2 فعال می شود) با هم نسل های گران قیمت خود مطابقت دارند. در صورت نیاز به مکالمه با شخص از راه دور، اگر بخواهید شخصاً با شخصی گپ بزنید و برای لغو نویز مکالمه با دو میکروفون، حالت شفاف وجود دارد. وقتی ANC را فعال کرده اید عمر باتری کاملاً خوب نیست – این 20 ساعت گذشته (در مقایسه با 22.5 ساعت)، هرچند با خاموش شدن ANC (28 در مقابل 25 ساعت) کمی بیشتر دوام می آورند.

قبل از آنکه بادز به وضعیت خود برگردند، جوانه ها به همین ترتیب (5 ساعت) دوام می آورند. Realme Buds Air 2 Neo دارای درایورهای 10 میلی متری با پوشش Liquid Crystal Polymer است. هر جوانه با یک اتصال بلوتوث 5.2 به گوشی شما متصل می شود، که اتصال پایدار و کم تاخیر را تضمین می کند. در حالت بازی، این تاخیر تا 88 میلی ثانیه کاهش می یابد. پشتیبانی از کدک نسبتاً محدود است، شما فقط AAC HD را در بالای SBC پایه دریافت می کنید. این مورد در مورد Buds Air 2 دیگر نیز وجود دارد.

به هر حال، می توانید از برنامه Realme Link (فقط اندروید) برای تنظیم میزان حذف نویز، تنظیم اکولایزر، روشن کردن حالت Gaming و غیره استفاده کنید. برخی از آنها را می توانید با کنترل های لمسی فعال کنید. مانند جوانه های Air 2 دیگر، این ها دارای درجه IPX5 هستند و به آنها در برابر عرق و باران مقاومت می کنند. Realme Buds Air 2 Neo با قیمت 53 دلار در دسترس خواهد بود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا