تراشه های AMD سرانجام به لپ تاپ های بازی دل برگشتند. این شرکت نسخه رایزن 5000 لپ تاپ G15 خود و Alienware M15 باریک را معرفی کرد و به گیمرها جایگزینی مناسب برای پردازنده های اینتل داد. همانطور که انتظار دارید هر دو “نسخه های رایزن” Alienware M15 و Dell G15 از پردازنده های گرافیکی سری 30 RTX انویدیا برخوردار خواهند بود.

همچنین ظاهر آنها نسبت به نسخه های اینتل کمی متفاوت خواهد بود. Ryzen M15 از طراحی مشکی براق با “فرمول رنگی با مقاومت بالا و ابریشمی صاف” برخوردار است، که به گفته دل، آن را در برابر لک شدن مقاوم تر کرده و “برتری” بیشتری را احساس دریافت خواهید کرد. همچنین می توان با ویژگی ای به نام “Dark Core” فضای داخلی خود را کمی تاریک کرد که ظاهرا به شما کمک می کند بیشتر روی گیم پلی خود تمرکز کنید. G15 (زیر) دارای یک کار و قاب رنگ جدید است که به نظر می رسد کمی با کلاس تر از مدل های قبلی است.

درست مانند نسخه اینتل، Alienware M15، نسخه Ryzen نیز دارای صفحه کلید مکانیکی اختیاری Cherry MX خواهد بود. چندین گزینه پیکربندی صفحه نمایش نیز وجود دارد که شامل، پنل QHD با نرخ رفرش ریت 240 هرتز یا فول اچ دی با نرخ رفرش ریت 360 هرتز می شود. دل می گوید که این اولین لپ تاپ  Alienware است که دارای قابلیت ارتقا رم تا DDR4 3200 مگاهرتز است که با کاهش قیمت حافظه طی چند سال آینده می تواند مفید باشد. G15 به دلیل ماهیت بودجه ای که دارد، فقط از گزینه های صفحه نمایش 120 هرتز و 165Hz فول اچ دی برخوردار است. لپ تاپ Alienware M15 با قیمت پایه 1794 دلار ارائه شده، درحالیکه لپ تاپ G15 با قیمت پایه 500 دلار در دسترس قرار می گیرد.

همچنین انتظار می رود اواخر امسال شاهد نمایشگرهای جدید بازی باشید: Dell 25 از صفحه نمایش 24.5 اینچی فول اچ دی با سرعت تازه سازی 240 هرتز و همچنین پشتیبانی از NVIDIA GSYNC و AMD FreeSync بهره می برد. این با زمان پاسخگویی 2 میلی ثانیه ای مناسب، بهترین مدل برای گیمرها خواهد بود. در همین حال، دل 27 و 32 از پنل های QHD هستند که تا 165 هرتز کار می کنند. جذاب ترین مانیتور بازی منحنی Dell 34 است که دارای وضوح تصویر WQHD فوق العاده، پشتیبانی از DisplayHDR 400 و نرخ تازه سازی 144 هرتز است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *