اپل در حال گسترش شبکه Find My برای دستگاه های شخص ثالث است. برخی از اولین محصولاتی که از این ابزار استفاده خواهند کرد، شامل ایربادز شنوایی Soundform بلکین و ردیاب مورد Chipolo One Spot است که از ابتدای هفته آینده در دسترس خواهند بود. هنگامی که آن محصولات شروع به فیلتر کردن در فروشگاه ها می کنند، یک نشان “Works with Apple Find My” به شما می گوید که با نرم افزار شرکت سازگار هستند.

شما می توانید از طریق برگه “Items” درون اپلیکیشن، دستگاه خود را اضافه کنید. هنگام ردیابی لوازم جانبی Find My، آن را در رابط نقشه اپلیکیشن مشاهده خواهید کرد. همچنین گزینه ای وجود دارد که به دستگاه می گوید صدا را پخش کند تا در یافتن آن زمان راحت تری داشته باشید. علاوه بر این، Lost Mode به شما امکان می دهد دستگاهی را روی Apple ID قفل کنید و از جفت شدن آن با حساب خود از شخص دیگری جلوگیری کنید.

اپل در  کنفرانس WWDC 2020 اعلام کرد می‌خواهد سرویس Find My را برای دستگاه‌های متفرقه نیز در‌دسترس قرار دهد؛ سرویسی که در‌حال‌حاضر در انحصار دستگاه‌های خودش است. سال 2020 به‌پایان رسید؛ بااین‌حال Find My همچنان فقط با دستگاه‌های اختصاصی اپل مثل آیفون سازگار است. اپلیکیشن جدیدی که اپل توسعه داده است، غیرمستقیم اعلام می‌‌کند شرایط ممکن است به‌زودی دستخوش تغییر شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *