سامسونگ تلاش‌های خود را برای جلب توجه کاربران آیفون به سمت گوشی‌های سری گلکسی افزایش داده است. آنها یک وب اپلیکیشنی به نام “iTest” را منتشر کرده اند که به تقلید از یک تجربه OneUI، به کاربران امکان می دهد “کمی طعم سامسونگ” را از درون آیفون خود دریافت کنند. با ورود به فضای برنامه، هوم اسکرین یک گوشی گلکسی شبیه سازی شده با تعدادی اپلیکیشن و تنظیمات اولیه ارایه می شود. شما به گلکسی استور دسترسی دارید، می توانید تم های مختلفی را نصب کنید، منو برنامه را باز کرده و به آنها دسترسی پیدا کنید.

کاربر همچنین یک شماره گیر شبیه سازی شده را دریافت می کند، که در مورد عملکرد یک گوشی سامسونگ در این بخش به او اطلاعاتی می دهد. همچنین یک سری پیام را نمایش می دهد. علاوه بر این، کاربر می تواند دفترچه راهنمای دوربین را بخواند. اینجا لوگان دودز که یک عکاس است هم حضور دارد و در مورد امکانات عکاسی صحبت خواهد کرد.

حتی انیمیشن های رابط کاربری روان با گوشی هوشمند واقعی سامسونگ که از OneUI استفاده می کند یکسان هستند. به طور طبیعی محدودیت هایی برای ‘iTest’ وجود دارد. برای اولین بار، کاربران می توانند برنامه تنظیمات را باز کنند، اما نمی توانند مورد خاصی از منو را باز کنند. در صفحه اصلی نمی توانید پوشه اپلیکیشنی را باز کنید. اینها به احتمال زیاد محدودیت هایی برای خود وب اپلیکیشن بودن است. در حال حاضر این ویژگی در نیوزیلند تبلیغ شده، با این وجود می توان به وب سایت در سراسر جهان دسترسی داشت. برای بررسی iTest از سامسونگ، اینجا را کلیک کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *