موبایل و تبلت

آیفون 12 در لیست پرفروش ترین گوشی ماه ژانویه 2021 قرار گرفت

سال گذشته، اپل آیفون 11 در نیمه اول در رتبه برتر جدول پرفروش ترین گوشی های هوشمند قرار داشت. بعداً، این دستگاه یکی از پرمصرف ترین گوشی های هوشمند برای کل سال نیز بود. امروز، Counterpoint Research گزارشی برای 10 مدل پرفروش جهانی برای ژانویه 2021 ارائه داده و اپل آیفون 12 در بالای لیست، دوباره بر این لیست تسلط دارد.

طبق گزارش، آیفون 12، آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس 71 درصد از کل فروش اپل در ماه را به خود اختصاص داده و سه موقعیت اول در لیست 10 برتر را به خود کسب کردند. همانطور که قبلا گزارش شد، تقاضا برای دستگاه های 5G اپل به دلیل عرضه دیرهنگام در سال 2020 زیاد بود. آیفون 11 سال گذشته هنوز در مکان چهارم قرار دارد و این تعجب آور نیست با توجه به اینکه دستگاه هنوز هم برای دوستداران اپل ارزش بالایی دارد. همچنین، این گزارش می گوید که 1/3 از کل فروش اپل از آمریکا حاصل می شود.

اپل همچنین دو دستگاه دیگر در این لیست دارد و یکی از آنها آیفون 12 مینی است، بله درست شنیدید. گزارش ها می گویند که اپل می تواند نسخه مینی Q2 را متوقف کند اما به نظر می رسد در ژانویه فروش زیادی داشته است. مدل دیگر آیفون، آیفون SE 2020 است. لیست 10 گوشی برتر نشان می دهد ه بار دیگر فقط سامسونگ و شیائومی جدا از اپل مشترک هستند. ما ردمی 9A و ردمی 9 را در رده های پنجم و ششم داریم. این گزارش می گوید که گوشی های زیر 150 دلار 25 درصد از کل فروش شیائومی در ژانویه را تشکیل می دهد. در مورد سامسونگ، گلکسی A21s و گلکسی A31 که اخیراً در هند کاهش قیمت داشته اند، به ترتیب مکان هفتم و نهم را به خود اختصاص داده اند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا