اگر از خود می پرسید که چه زمانی اپل رویداد بعدی خود را برگزار می کند، ممکن است سیری جواب شما را داشته باشد. از دستیار دیجیتال عبارت “When is the next Apple event” (رویداد بعدی اپل چه زمانی برگزار می شود؟) را فراخوانی کنید و سیری در پاسخ به سوال شما عبارت “The special event is on Tuesday, April 20, at Apple Park in Cupertino, CA. You can get all the details on Apple.com.” (رویداد ویژه روز سه شنبه، 20 آوریل، در Apple Park در کوپرتینو، کالیفرنیا برگزار می شود. شما می توانید تمام جزئیات را در سایت Apple.com دریافت کنید).

اگرچه خود پیام هیچ اشاره ای به آنچه اپل قصد دارد در این رویداد معرفی کند، ندارد، اما با این حال، شایعات اخیر حداقل به مدل های جدید iPad Pro اشاره دارد. بلومبرگ اخیراً گزارش داده است که iPad Pro جدید در ماه آوریل معرفی خواهد شد. طبق گزارشات، iPad Pro 12.9 اینچی اولین دستگاه اپل با صفحه نمایش Mini LED خواهد بود که به آن امکان می دهد نسبت کنتراست بالایی نسبت به نمایشگرهای OLED ارائه دهد.

گزارش ها نشان می دهد که iPad Pro جدید به دلیل مشکلات تولیدی که اپل با نمایشگرهای Mini LED روبرو بوده، ممکن است کم باشد. از دیگر شایعات به روزرسانی شده iPad Pro می توان به پردازنده های جدید با توان مشابه تراشه M1 موجود در مک بوک های اخیر اپل، دوربین های بهتر و درگاه های USB-C با سرعت انتقال سریع تر اشاره کرد. شایعاتی وجود دارد که اپل نیز در آستانه معرفی AirTag های خود است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *