سخت افزار

مایکروسافت از سرفیس هدفون 2 پلاس و لوازم جانبی دیگر رونمایی کرد

مایکروسافت، در کنار معرفی سرفیس لپ تاپ 4، از لوازم جانبی جدیدی نظیر سرفیس هدفون 2 پلاس و سایر محصولات دیگر رونمایی کرد. در ادامه با لوازم جانبی جدید مایکروسافت آشنا خواهید شد. اولین محصول +Surface Headphones 2 بوده که مصارف تجاری کاربرد دارد. این محصول در مقایسه با پیشرفت عمده ای که از سرفیس پرو 7 به سرفیس پرو 7 پلاس شاهد بودیم، تفاوت زیادی با Surface Headphones 2 ندارد.

این هدفون جدید دارای 13 سطح لغو نویز فعال و یک سیستم هشت میکروفونی بوده و مایکروسافت نوید 18.5 ساعت گوش دادن به موسیقی یا 15 دقیقه زمان صدا را می دهد. اما هدفون 2 پلاس برای تیمز دارای دانگل موجود مجاز است. قیمت آن 299.99 دلار است و در اواخر این ماه ارائه می شود.

این همه ماجرا نیست، چراکه مایکروسافت دو هدست دیگر نظیر Modern USB Headset و Modern Wireless Headset را منتشر کرد. آنها دارای یک دکمه اختصاصی تیمز و یک چراغ LED برای نشان دادن زمان بی صدا بودن شما هستند. هدست های USB و بی سیم به ترتیب با قیمت 49.99 و 99.99 دلار در ماه ژوئن عرضه می شوند.

اسپیکر Modern USB-C مخصوص جلسات، تماس ها و “گوش دادن به موسیقی گاه به گاه” است. همان کنترل های هدست USB را دارد و برای تیمز مجاز است. این همچنین دارای ذخیره سازی داخلی است که باعث می شود گزینه مناسبی برای میز کار شما نباشد. این محصول ماه ژوئن با قیمت 99.99 دلار در دسترس قرار می گیرد.

درنهایت، مایکروسافت وب کم جدیدی را منتشر کرد، چیزی که مدتی است شایعه شده است. این وبکم Modern Webcam نام داشته و از خروجی فیلم 1080p 30fps با میدان دید 78 درجه پشتیبانی می کند. جالب اینجاست که هیچ دوربین Windows Hello در آن وجود ندارد، اما قیمت آن فقط 69.99 دلار است.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا