انکر، به تازگی از خط AnkerWork محصولات جدیدی نظیر وبکم PowerConf C300 و اسپیکر PowerConf S500 مخصوص کنفرانس ها و جلسات آنلاین رونمایی کرده است.

Anker PowerConf C300 یک وبکم با رزولوشن 1080p و دارای سه زاویه دید است. پیش فرض برای کلوزآپ 78 درجه است اما می تواند برای دید وسیعتر از فرد به 90 درجه یا درصورتی که بیش از یک نفر وجود داشته باشد یا قرار است با تخته سفید ارائه دهید به زاویه 115 درجه تغییر کند. Anker می گوید که وب کم دارای یک چیپست مبتنی بر هوش مصنوعی داخلی است که شما یا دیگران را در قاب (جلو و مرکز) نگه می دارد. همچنین حالت فوکوس خودکار دارد که فقط در 0.35 ثانیه اعمال می شود. دو میکروفون برای حذف نویز وجود دارد که نویز پس زمینه و اصلاح نور کم را حذف می کند که به شما امکان می دهد در شرایط تاریک یا نور پس زمینه به وضوح دیده شوید. انکر همچنین یک شاتر حریم خصوصی نیز روی وبکم اضافه کرده است. PowerConf C300 در ایالات متحده 129.99 دلار، در اروپا 129.99 یورو و در انگلیس 119.00 پوند قیمت دارد.

آنکر به دلیل اسپیکرهای بلوتوثی با کیفیت خود معروف است، بنابراین اسپیکرهای حرفه ای آن برای کار باید از کیفیت یکسانی برخوردار باشند. PowerConf S500 سومین اسپیکرحرفه ای این شرکت است و از طراحی جدید و ویژگی های جدیدی بهره می برد. اسپیکر جدید دارای چهار میکروفون ارتقا یافته کاهش دهنده نویز و پیکاپ صوتی 360 درجه است.

این یک بلندگوی 1.75 اینچی 10 واتی با طراحی سفارشی دارد که آن را برای تماس های کنفرانسی ایده آل می کند. یک اپلیکیشن همراه وجود دارد که به شما امکان می دهد سناریوهای استفاده را سفارشی کنید. Anker می گوید شما همچنین می توانید دو بلندگو را برای اتاق های کنفرانس بزرگتر با هم جفت کنید. باتری داخلی 6700 میلی آمپر ساعت 16 ساعت مکالمه را فراهم می کند. قیمت و در دسترس بودن بلندگو در تاریخ دیگری مشخص خواهد شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *