آمازون نسل دوم Echo Buds خود را معرفی کرد. این هدفون درون گوش بی سیم با قابلیت لغو فعال صدا هستند. Echo Buds جدید از 20 درصد طراحی کوچکتری در مقایسه با مدل نسل قبلی برخوردار است. کیس آن در حال حاضر در مقایسه با کیس کوتاه و پهن مدل قبلی، دارای نمای نیمکت بلند و باریکی است.

با اضافه کردن سوراخ‌های تهویه هوا یا vent مشابه ایرپاد پرو یا پیکسل بادز، حالا خبری از فشار هوای مزاحم درون گوشتان نخواهد بود. با کوتاه شدن نازل صدا و ایرتیپ‌های سیلیکونی بیضی شکل اکوبادز 2 بهتر و راحت‌تر از همیشه درون گوش شما قرار خواهد گرفت. به‌جای سطح براق نسل پیش حالا آمازون بدنه اکوبادز جدید را مات ساخته اما در عوض لوگوی خود را روی آن حک کرده است. همچنین حالا می‌توانید بین نسخه مشکی و سفید یکی را انتخاب کنید.

Echo Buds جدید همچنین شامل لغو نویز فعال با طراحی سفارشی است. در مدل نسل قبل به ویژه از فناوری کاهش نویز فعال بوز استفاده شده بود، که خود بوز اعتراف کرد که از فناوری معمول حذف نویز فعال در سایر محصولاتش بدتر است. به نظر می رسد آمازون تصمیم گرفته است واسطه را به طور کامل برای این نسخه قطع کند و فناوری خاص خود را طراحی کند، که ادعا می کند با استفاده از میکروفون در بیرون و داخل محافظ گوش، نویز دو برابر مدل قبلی را لغو می کند.

Echo Buds همچنان با الکسا یکپارچگی کامل دارد و حتی به شما امکان می دهد ویژگی های داخلی مانند فعال کردن لغو نویز یا حالت عبور از طریق صدای خود را کنترل کنید. جدا از آن، شما همچنین می توانید کارهای معمول مانند پخش موسیقی، تنظیم تایمر و یادآوری، تقویم خود را بررسی کنید یا با استفاده از صدای خود تماس بگیرید. و اگر نمی توانید Echo Buds خود را پیدا کنید، می توانید از دستگاه Echo دیگری برای یافتن مکان آنها کمک بگیرید.

با ورود به اواخر سال جاری، Echo Buds همچنین یک ویژگی به نام VIP Filter دریافت می کند. این ویژگی که از Echo Frames منتقل شده است به شما امکان می دهد اعلانی را که می خواهید بشنوید انتخاب کنید و بقیه را فیلتر می کند. اعلان انتخابی با دو ضربه در گوش شما پخش می شود یا با یک ضربه رد می شود. اکوبادز 2 می‌تواند با قابلیت حذف نویز تا 5 ساعت دوام بیاورد. باتری درون کیس هم می‌تواند 2 شارژ کامل دیگر به آن اضافه کند تا مجموع ساعات به 15 ساعت برسد. با فناوری شارژ سریع همچنین می‌توانید با 15 دقیقه شارژ انرژی لازم برای 2 ساعت پخش موسیقی را فراهم کنید. Echo Buds برای مدل استاندارد 120 دلار و برای مدل شارژ بی سیم 140 دلار است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *