فناوری

تاریخ برگزاری رویداد بعدی گلکسی آنپکد سامسونگ اعلام شد

سامسونگ، پیشروترین تولیدکننده گوشی های هوشمند جهان، از رویداد جدید “Galaxy Unpacked” برای 28 آوریل خبر داده است. با انتشار تیزری، این شرکت فاش کرد که دستگاه جدیدش به عنوان “قدرتمندترین گلکسی” خواهد بود، اما دستگاه واقعی آن ناشناخته مانده است.

این رویداد در ساعت 18:30 روز چهارشنبه 8 اردیبهشت 1400 در سایت رسمی سامسونگ به صورت آنلاین پخش می شود. این سومین رویداد امسال شرکت در سال جاری بوده، پس از آن است که یکی از آنها را در ماه ژانویه برای مجموعه Galaxy S21 و دیگری را در ماه مارس برای عرضه گوشی های هوشمند سری A برگزار کرد.

این شرکت قبلاً سری گلکسی گلکسی سری S را به بازار عرضه کرده و سری گلکسی نوت نیز معمولاً در ماه آگوست روانه بازار می شود. بنابراین، عرضه دستگاه در این رویداد می تواند یک لپ تاپ باشد. گزارش های قبلی نشان می دهد که این غول کره ای قصد دارد لپ تاپ جدید گلکسی، از جمله کروم را ارائه کند. بنابراین، رویداد آینده می تواند مربوط به آن باشد.

انتظار می رود سامسونگ گوشی های هوشمند تاشو جدیدی را نیز به بازار عرضه کند، اما گزارش ها حاکی از آن است که این دستگاه ها احتمالاً در تابستان عرضه شوند. شایعه شده لپ تاپ های جدید این شرکت – احتمالاً Galaxy Book Pro و Galaxy Book Pro 360 – می توانند با اتصال 5G، صفحه نمایش OLED، پشتیبانی از S-Pen و سایر مشخصات پیشرفته ارائه شوند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا