گوگل از تبلت پیکسل اسلیت برای رقابت با سرفیس پرو و آیپد پرو رونمایی کرد. این تبلت مبتنی بر سیستم عامل Chrome OS بوده و با بهره‌گیری از کیبورد جداشدنی، تا حد زیادی به یک لپ‌تاپ بدل می‌شود.

تبلت پیکسل اسلیت از نسل هشتم پردازنده های اینتل Core i7 و حداکثر ۱۶ گیگابایت حافظه رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. این تبلت همچنین دارای دوربین جلوی و اصلی 8 مگاپیکسلی، نمایشگر ۱۲.۳ اینچی از نوع LTPS LCD با رزولوشن 2000 در 3000 پیکسل با پوشش محافظ گوریلا گلس 5 و دکمه پاور ادغام شده با حسگر اثر انگشت می باشد.

هرچند این تبلت به‌خودی خود یک گجت مستقل محسوب می‌شود، اما کیبورد مخصوص آن می‌تواند بهره‌گیری از آن را برای کاربران مختلف راحت‌تر کند. این کیبورد از دکمه‌های دایره‌ای شکل بهره می‌برد که چنین چیزی معمولا در بین کیبوردها دیده نمی‌شود. این تبلت همچنین از قلم پیکسل‌بوک هم پشتیبانی می‌کند که سال گذشته معرفی شد.

از دیگر مشخصات این تبلت می توان به باتری با عمر شارژ 10 ساعته، وای فای 802.11 a/b/g/n/ac، بلوتوث 4.2، ابعاد 202.04 در 290.85 در 70 میلی متری و وزن 0.7 کیلوگرمی به همراه تراشه امنیتی Titan C اشاره کرد. قیمت پایه این تبلت که از پردازنده Celeron بهره می‌برد، ۵۹۹ دلار است و بهترین مدل آن هم با قیمت ۱۵۹۹ دلاری روانه‌ی بازار خواهد شد. کیبورد این گجت به‌صورت جداگانه با قیمت ۱۹۹ دلاری به فروش می‌رسد و قیمت قلم آن هم ۹۹ دلار است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *