شرکت بنگ و اولافسن، سازنده صوتی با کیفیت بالا، از اسپیکر بیسیم جدید Beosound Emerge با طراحی متمایز شبیه قفسه کتاب رونمایی کرد. Beosound Emerge کمی بیشتر به معنای واقعی کلمه نقش یک بلندگوی قفسه کتاب را ایفا می کند و شکل یک کتاب گالینگور را می گیرد. Beosound Emerge توسط بنیامین هوبر از آژانس طراحی LAYER طراحی شده و دارای یک پایه آلومینیوم آنودایز شده با مروارید است. مدل طلایی دارای صفحات جانبی چوب بلوط با پارچه کوادرات روی ستون فقرات است. مدل مشکی دارای پنل های جانبی پلیمری با آلومینیوم مروارید برای گریل در Black Anthracite finish است.

این بلندگو از طراحی درایور سه گانه شامل ووفر 4 اینچی، درایو میان رده 1.45 اینچی و توییتر 0.6 اینچی بهره می برد. در حالی که ووفر به عقب برمی گردد، درایو میان رده و تویتر از جلو پخش می گیرد. هر درایور آمپلی فایر اختصاصی خود را دارد که دارای 60 وات برای ووفر و هر کدام 30 وات برای دو باقیمانده است. یک میکروفون نیز برای وظایف دستیار صوتی در نظر گرفته شده است.

Beosound Emerge می تواند با استفاده از بلوتوث 5.0 و وا فای دو بانده، اترنت 100 مگابیت برثاینه و جک ترکیبی صوتی متصل شود. جک USB-C برای برق در نظر گرفته شده است. Beosound Emerge همراه با صدای بلوتوث سنتی از اپل ایر پلی 2، گوگل کروم کست و اسپاتیفای کانکت پشتیبانی می کند. برای کارهای اساسی دستیار صوتی می توانید از گوگل اسیستنت استفاده کنید. بلندگو را می توان با واحد دوم جفت کرد تا به صورت استریو استفاده شود. Beosound Emerge برای مدل Gold Tone با پنل های بلوط 899 دلار و برای مدل Black Anthracite با پنل های پلیمری 699 دلار قیمت دارد. می توانید هر دو مدل را بدون وجود گوگل اسیستنت انتخاب کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *