درست طبق برنامه، مایکروسافت امروز نسخه جدید مرورگر Edge 90 را عرضه می کند. ویژگی بزرگ قهرمان این نسخه Kids Mode است، چیزی که اولین بار در ماه فوریه ارائه شد. ایده، همانطور که احتمالاً حدس می زنید، ارائه تجربه مرور ایمن تری برای کودکان است. دو حالت جداگانه برای حالت کودکان براساس سن کودک شما وجود دارد، بنابراین می توانید آن را برای 5-8 یا 9-11 تنظیم کنید. تمامی کاری که باید انجام دهید، کلیک کردن روی پروفایل در بالا سمت راست و انتخاب گزینه Browse in Kids Mode است. برای بازگشت، لازم است که حساب خود را احراز هویت کنید تا بچه ها خودشان نتوانند این کار را انجام دهند.

اول از همه، پیشگیری از ردیابی، بدون توجه به انتخاب گروه سنی، به حداکثر سطح در حالت کودکان تنظیم می شود. همچنین یک لیست سفید با حدود 70 سایت وجود دارد، اگرچه همانطور که مایکروسافت گفت شما می توانید از ابتدا این کار را انجام دهید، می توانید آن لیست را سفارشی کنید. برای اطمینان از مسدود شدن محتوای بزرگسالان در نتایج جستجو، Bing SafeSearch را نیز دریافت می کنید.

همه این موارد برای هر دو گروه سنی است، اما اگر 9-12 سال را انتخاب کنید، امتیازاتی وجود دارد. به عنوان مثال، یک فید خبری در صفحه جدید با محتوای MSN برای کودکان وجود دارد. اینها می تواند در مورد علم، حقایق جالب، حیوانات و موارد دیگر باشد. همچنین مضامین مرورگری وجود دارد که بر اساس عناوین دیزنی مانند Frozen ،The Little Mermaid ،Cars ،Story Toy و Coco ساخته شده است.

همراه با حالت کودکان ، چند ویژگی جزئی دیگر نیز وجود دارد، مانند جستجوی بهتر تاریخچه. ایده اصلی این است که عبارات جستجو کمی بیشتر شبیه زبان طبیعی باشد. بنابراین، به جای اینکه بخواهید نام آن کتاب را به یاد بیاورید که دیروز هنگام خرید مشغول خرید بودید، می توانید چیزی مانند “کتاب از دیروز” را جستجو کنید. Password Monitor اکنون به طور کلی در دسترس است. برای به روزرسانی دستی مرورگر Edge خود، می توانید به Settings -> About Microsoft Edge بروید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *