گجت و پوشیدنی

معرفی پهپاد DJI Air 2S با سنسور 1 اینچی و فیلمبرداری 5.4K

شرکت DJI به تازگی نسخه جدیدی از پهپاد محبوب Mavic Air 2 را با نام DJI Air 2S رونمایی کرده است. به حذف نام تجاری Mavic در نام DJI Air 2S توجه داشته باشید – درست مانند مینی 2 ، این امر باعث افزایش چشمگیر اندازه و وضوح سنسور می شود. اکنون این یک 1 اینچی 20 مگاپیکسلی CMOS با پیکسل های جداگانه به اندازه 2.4μm است – در مقایسه با سنسور 48 مگاپیکسلی 1/2 اینچی Mavic Air 2 و پیکسل های 0.8μm آن.

DJI Air 2S می تواند تا 5.4K (5472 در 3078px پیکسل) فیلم با سرعت 24/25/30 فریم بر ثانیه از عرض کامل سنسور و 4K تا 60 فریم در ثانیه (در مقایسه با Mavic Air با سرعت 4K @ 30 فریم در ثانیه) ضبط کند. DJI Air 2S همچنین فیلم را با سرعت 150 مگابیت بر ثانیه ضبط می کند. در هنگام ضبط ویدیو می توانید بزرگنمایی کنید – 4 برابر 5.4K و حداکثر 8 برابر فول اچ دی. Air 2S همچنین با ضبط نرمال 8 بیتی، 10 بیتی D-Log و HLG بیتی 10 در مورد رنگ های ویدیویی جدی است.

از نظر طراحی، این پهپاد تقریباً مشابه نمونه قبلی خود است و به نظر می رسد از همان باتری 3500 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند. اما این مدل جدید 25 گرم سنگین تر از مدل قبلی خود است و به همین دلیل زمان پرواز را به 31 دقیقه کاهش می دهد. سنگین اضافی از دو سنسور اضافه شده در قسمت جلوی Air 2S حاصل می شود. به گفته DJI هر چهار سنسور تشخیص مانع این پهپاد ارتقا داشته‌اند. همچنین به لطف دو دوربین جدید و زوم دوربینی آن‌ها، موانع از فاصله بسیار دورتر و در سرعت بیشتر تشخیص داده می‌شوند. به لطف فناوری O3 یا همان OcuSync می‌توانید Mavic Air 2S را تا فاصله 12 کیلومتری نیز کنترل کنید. در عمل اتصال ویدیویی شما با پهپاد از فاصله‌های بیشتر بسیار پایدارتر خواهد بود.

اگر در زمینه پرواز پهپادها تخصص ندارید نگران نباشید. ایر 2 اس با قابلیت MasterShot خود می‌تواند ویدیوهایی فوق‌العاده‌ای را به‌صورت خودکار بگیرد. در واقع حالت‌های رایج پرواز به دور سوژه‌ها از زوایای مختلف حالا بدون کنترل شما و به‌صورت خودکار قابل انجام است. ویژگی‌های Spotlight 2.0 و ActiveTrack 4.0 هم برای تشخیص بهتر سوژه‌ها و خلق ویدیوهای سینماتیک بهتر اضافه شده است. مویک ایر 2 اس از امروز با قیمت پایه 999 دلار عرضه خواهد شد. همچنین می‌توانید نسخه Fly More را با قیمت 1299 دلار به همراه سه باتری اضافه، داک شارژ، کیف مخصوص و فیلترهای ND خریداری کنید.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا