گجت و پوشیدنی

اپل پنسل پرو فیدبک هپتیک، رول و لمسی را به همراه دارد

در کنار خط تولید آیپدهای جدید، اپل امروز یک Pencil را نیز معرفی کرد. یک سنسور جدید در داخل اپل پنسل پرو بوده که فشارهای شما را می پذیرد. این عمل می‌تواند کارهایی مانند بالا آوردن پالت‌های ابزار را انجام دهد تا مجبور نباشید به صورت دستی با دست آزاد به آنها ضربه بزنید.

اپل می گوید شما همچنین می توانید از ژست برای فعال کردن میانبرها یا سایر اکشن ها استفاده کنید. علاوه بر این، بازخورد لمسی به شما امکان می‌دهد بدانید چه زمانی فشار پذیرفته شد یا زمانی که چیزی که حرکت داده‌اید در جای خود قرار گرفته است. اپل همچنین یک ژست رول “برای کنترل دقیق” هر ابزاری را که استفاده می کنید اضافه کرده که توسط یک ژیروسکوپ جدید طراحی شده است.

Apple Pencil جدید با Find My کار می‌کند، بنابراین وقتی آن را گم کردید، کمک بیشتری خواهید داشت. مانند همیشه، نسخه جدید همچنان روی آیپد  پرو متصل و شارژ شده و به صورت مغناطیسی قرار می گیرد.  اپل می گوید که توسعه دهندگان می توانند اقدامات خود را با حرکات جدید انجام دهند، بنابراین می توانید انتظار داشته باشید که بر اساس برنامه های آیپد که استفاده می کنید، سفارشی سازی ها را مشاهده کنید. Apple Pencil Pro با iPad Air جدید علاوه بر iPad Pro جدید کار می کند، بنابراین شما چندین گزینه Pencil برای آیپد مقرون به صرفه تر دارید. اپل پنسل پرو 129 دلار قیمت داشته و هفته آینده ارسال می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا