شرکت Parallels به تازگی نسخه جدیدی از نرم افزار پرچمدار خود را منتشر کرد که به شما امکان می دهد ویندوز 10 را در مک بوک های M1 اپل اجرا کنید. Parallels Desktop 16.5 نسبت به Parallels Desktop در مک بوک های مبتنی بر اینتل، از نظر مصرف انرژی بیشتر عمل می کند و عملکرد بهتری دارد. نسخه جدید همچنین عملکرد بهتری از ماشین مجازی نسبت به اجرای Windows 10 VM در مک بوک پرو مبتنی بر اینتل دارد.

با پشتیبانی بومی از تراشه های M1 اپل، می توانید ویندوز 10 را به سخت افزار محبوب مک بوک اپل وارد کنید. از ویژگی های برجسته این نرم افزاری جدید Parallels می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حداکثر 250 درصد انرژی کمتر مصرف شده: در مک با تراشه M1 اپل، Parallels Desktop 16.5 از 2.5 برابر انرژی کمتری نسبت به مک بوک ایر مبتنی بر اینتل 2020 استفاده می کند.
  • حداکثر 60 درصد عملکرد بهتر دایرکت ایکس 11: این نسخه از نرم افزار که روی M1 مک کار می کند تا 60 درصد عملکرد بهتری نسبت به پردازنده گرافیکی مک بوک پرو با پردازنده گرافیکی Radeon Pro 555X دارد.
  • حداکثر 30 درصد عملکرد ماشین مجازی بهتر (ویندوز): اجرای ماشین مجازی (VM) ویندوز 10 روی ARM Insider Preview در Parallels Desktop 16.5 موجود در M1 مک تا 30 درصد بهتر از ویندوز 10 VM است که در مک بوک پرو مبتنی بر اینتل با پردازنده Intel Core i9 کار می کند.

Parallels اطمینان حاصل کرد که بهترین ویژگی های Parallels Desktop با تراشه های M1 اپل کار می کند، شامل حالت انسجام، پروفایل های مشترک، کنترل های صفحه لمسی و امکان شخصی سازی منوی صفحه کلید و میانبرها است. اگر از قبل مجوز Parallels Desktop 16 برای مک را دارید، می توانید بدون هزینه اضافی به Parallels Desktop 16.5 ارتقا دهید. هزینه اشتراک جدید 80 دلار در سال و مجوز دائمی جدید 100 دلار است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *