گجت و پوشیدنی

هدفون Urbanista Los Angeles با استفاده از هر منبع نوری شارژ می شود

امروزه هدفون های زیادی برای حذف نویز در بازار وجود دارند و وجه اشتراک همه آنها یک باتری داخلی است که باید به صورت دوره ای شارژ شود. شرکتی به نام Urbanista مجموعه جدیدی از هدفون های درون گوش را برای از بین بردن نویز به نام لس آنجلس رونمایی کرده است که به عنوان اولین هدفون خودشارژ، بی سیم، فعال کننده نویز شناخته می شود.

این شرکت ادعا می کند که هدفون جدیدش می تواند خود را از نور خورشید یا نور داخلی شارژ کند. این بدان معنی است که آنها هرگز به برق متصل نخواهند شد، مگر اینکه زمان قابل توجهی را صرف گوش دادن در یک اتاق تاریک کنید. هدفون جدید از اوایل تابستان امسال به بازار عرضه می شود و قیمت آن 169 پوند است. هدفون خورشیدی لس آنجلس یک باتری 750 میلی‌آمپرساعتی دارد که می‌توانید آن را عادی و از طریق USB-C هم شارژ کنید. با این‌حال این هدفون هم با نور خورشید و هم نور مصنوعی شارژ می‌شود. با هر بار شارژ کامل می‌توانید روی 50 ساعت دوام شارژ کار کنید.

به این ترتیب از نظر تئوری اگر یک سوم زمان استفاده شما در روز و زیر نور خورشید باشد هیچ‌گاه شارژ هدفون تمام نمی‌شود. با این‌حال در یک روز ابری هر ساعت شارژ تنها انرژی 2 ساعت پخش موسیقی را فراهم خواهد کرد. اما اگر در هواپیما باشید و هدفون را جلوی پنجره بگیرید، هر 8 ساعت شارژ تنها یک ساعت انرژی هدفون را تأمین خواهد کرد.

این هدفون به میکروفون‌هایی برای ارتباط با دستیار گوگل یا سیری و همچنین سنسور برای تشخیص پوشیدن مجهز است. بلوتوث 5 اتصال سریع و باکیفیت به گوشی شما را تضمین می‌کند و همچنین می‌توانید از کابل درون جعبه هم برای اتصال سیمی استفاده کنید. این هدفون همچنین به فناوری حذف نویز فعال مجهز است. قابلیت Ambient Sound هم برای شنیدن صدای اطراف در صورت نیاز فراموش نشده است. لس آنجلس به‌صورت خودکار وقتی هدفون را از روی گوشتان برمی‌دارید پخش موسیقی را متوقف خواهد کرد. با گذاشتن هدفون روی سر دوباره پخش محتوا از سر گرفته خواهد شد.

منبع
slashgear
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا