از آخرین باری که هواوی ساعت هوشمند مناسبی را منتشر کرد، چهار سال می گذرد – سری GT از نظر توانایی محدود هستند. اما اکنون هواوی از اولین ساعت هوشمند مجهز به HarmonyOS 2.0 رونمایی کرد که Watch 3 و Watch 3 Pro نام دارد؛ مدل دوم دارای بدنه متفاوت (ساخته شده با مواد برتر) و عمر باتری بهتر است.

هواوی واچ 3

این نسل دارای یک تاج چرخشی سه بعدی است که جایگزین دکمه بالایی در سمت راست می شود. هواوی استدلال می کند که این یک روش بصری برای پیمایش رابط کاربر بوده که همچنین در برابر آب و هوا مقاوم است – برخلاف صفحه های لمسی، با دستانی مرطوب و حتی دستکش دار کار می کند. اولویت دیگر باریک کردن حاشیه اطراف نمایشگر تا حد ممکن بود. پنل 1.43 اینچی AMOLED بزرگتر از ساعت های قبلی این شرکت است، اما بسیار روشن است و می تواند به 1000 نیت برسد و تراکم پیکسل را در 326ppi حفظ کند.

صفحه نمایش توسط شیشه تقویت شده محافظت شده و بدنه ساعت از فولاد با کیفیت بالا و پشت آن از سرامیک ساخته شده است. هواوی چندین طرح مختلف برای ساعت ایجاد کرده است: Active (با بند سیلیکونی)، Classic (بند چرمی)، Elite (نوار فلزی) و Classic (گروه Milanese). در پشت سنسورهای پایش ضربان قلب و اکسیژن خون (SpO2) قرار گرفته، اما یک سنسور دمای پوست نیز وجود دارد. ساعت همچنین دارای استرس 24 ساعته و ردیابی خواب است، همه این ها می تواند به شما در تشخیص مشکلات سلامتی کمک کند.

هواوی واچ 3 به تنهایی نیز قابل استفاده است؛ این ساعت یک eSIM داشته که به آن یک اتصال داده 4G می دهد که البته می تواند تماس ها را مدیریت کند، اما برخی از آهنگ ها را از Huawei Music پخش کرده و به هدفون های بلوتوث شما می فرستد. جالب اینکه تماس های ویدیویی نیز پشتیبانی می شوند، اگرچه بدون دوربین در آنها کمی یک طرفه خواهند بود.

هواوی افتخار می کند که AppGallery را به تماشا آورده است. این بدان معناست که شما می توانید اپلیکیشن های HarmonyOS را بدون نیاز به گوشی هوشمند، مستقیماً روی ساعت دانلود و نصب کنید. این شرکت در حال حاضر با چندین توسعه دهنده از خارج از چین همکاری کرده که نرم افزار خود را به پلتفرم جدید بیاورد. از آنجا که بسیاری از برنامه ها را دستکاری خواهید کرد، اکنون UI دارای یک راه انداز گرید است. می توانید دور و برش و بزرگنمایی کنید، که راهی سریعتر از پیمایش در لیست است.

عمر باتری در حالت استاندارد 3 روز با 4G فعال بوده، برای یک ساعت هوشمند کاملاً مناسب است. شما می توانید حالت Ultra-Long Lasting Mode را فعال کنید، که می تواند عمر باتری را به 14 روز برساند، در حالی که قابلیت های مهم را فعال نگه دارید: نظارت بر اکسیژن خون، 14 حالت تمرین، تماس بلوتوث و حتی صفحه های متحرک. صحبت از حالت های تمرینی است، این ساعت از بیش از 100 حالت از جمله 17 حالت تمرین حرفه ای (فضای باز و داخلی) پشتیبانی می کند. تشخیص سقوط وجود دارد که در صورت صدمه دیدن می تواند از اتصال eSIM برای ارسال SOS استفاده کند.

هواوی واچ 3 پرو

واچ 3 پرو به دنبال ظاهری کلاسیک تر است، بنابراین حاشیه ای در اطراف نمایشگر دارد. همانطور که اشاره کردیم، این مواد و دوام باتری است که پرو را از نسخه معمولی متفاوت می کند، به علاوه یک ویژگی اضافی.

بدنه ساعت از تیتانیوم ساخته شده (دوباره سرامیک پشتی) و صفحه نمایش توسط شیشه یاقوت کبود محافظت می شود. با 4G فعال بودن و در حالت Ultra-Long ماندگاری باتری 5 روز طول می کشد. این یکی از اولین ساعت هایی است که از گیرنده دو بانده GPS (باندهای 1 و 5) بهره می برد که حتی در محیط های متراکم شهر نیز وضعیت دقیق تر و پایدارتری را ارائه می دهد. مابقی مشخصات نسخه پرو با واچ 3 یکسان است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *