فیس بوک مجموعه جدیدی از ویژگی های صوتی را برای کمک به رقابت با کلاب هاوس معرفی کرده است. این ویژگی ها شامل “Rooms” های فقط صوتی برای چت های زنده و همچنین “soundbites” برای به اشتراک گذاری پیام های صوتی کوتاه و یک ویژگی جدید پادکست است. فیس بوک گفت، این ویژگی ها هنوز راه اندازی نشده اند، اگرچه رومز صوتی تا تابستان امسال در دسترس خواهند بود.

از بین ابزارهای صوتی جدید، رومز بیشترین شباهت را به کلاب هاوس دارند که این امکان را به کاربران می دهد تا در چت های زنده موجود فیس بوک و مسنجر شرکت کنند. فیسبوک می گوید این ویژگی را در داخل گروه ها و با گروهی از شخصیت های عمومی آزمایش می کند تا آنها “می توانند ایده های خود را با مخاطبان جدید به اشتراک بگذارد و بدون ایجاد فشار بیشتر بر روی دوربین، مجال بحث و گفتگو ایجاد کند.”

فیس بوک همچنین در حال کار بر روی “soundbites” است که به کاربران امکان می دهد کلیپ های صوتی کوتاه را در فیدهای خبری ارسال کنند. درنهایت، این شرکت در حال کار بر روی یک ویژگی پادکست است که به کاربران امکان می دهد پادکست ها را مستقیماً از اپلیکیشن فیسبوک مرور، دانلود و گوش دهند. کاربران می توانند همزمان با باز بودن اپلیکیشن و همچنین “پس زمینه” بودن، به صدا گوش دهند.

قابل ذکر است، فیس بوک در تمام ویژگی های صوتی جدید خود، ویژگی های کسب درآمد را تجربه خواهد کرد. فیس بوک از تنها پلتفرم آزمایش صوتی اجتماعی بسیار دور است. توییتر ماه ها است که Spaces فقط صوتی را آزمایش می کند و Reddit نسخه خود از ویژگی به نام Reddit Talk را پیش نمایش کرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *