نرم افزار و اینترنت

اپلیکیشن های مایکروسافت آفیس برای متا کوئست منتشر شدند

در اوایل این هفته، مایکروسافت و متا اعلام کردند که اپلیکیشن Xbox Cloud Gaming اکنون برای دانلود و استفاده برای هدست‌های متا کوئست 2، 3 و پرو در دسترس است. با این حال، مایکروسافت این هفته نیز بی سر و صدا نسخه هایی از اپلیکیشن های بهره وری ورد، اکسل و پاورپوینت خود را به فروشگاه Meta Quest اضافه کرده است.

طبق گزارشات، می توانید برنامه های Word، Excel و PowerPoint را از فروشگاه دانلود کنید. این مجموعه می توانند توسط دارندگان هدست اصلی Oculus Quest، همراه با محصولات اخیر متا کوئست 2، 3 و پرو استفاده شوند. برای دسترسی به این اپلیکیشن ها در آن دستگاه ها به یک حساب مایکروسافت نیاز دارید. اندروید سنترال همچنین یک ویدیوی سریع در یوتیوب منتشر کرده که نشان می دهد برنامه های آفیس با هدست متا کوئست عمل می کنند.

حتی نشان می‌دهد که چگونه برنامه‌های Word، Excel و PowerPoint می‌توانند در کنار هم اجرا شوند در حالی که در محیط VR مشاهده می‌شوند. برنامه‌ها طوری طراحی شده‌اند که در یک تنظیمات واقعیت ترکیبی اجرا شوند، بنابراین کاربران همچنان می‌توانند هنگام نوشتن اسناد در Word، ایجاد صفحات گسترده در اکسل یا ارائه‌ها در پاورپوینت، دنیای بیرون را ببینند. در حالی که برنامه ها را می توان با انگشتان مجازی از طریق هدست کنترل کرد، همچنین می توان با اتصال Meta Quest به ماوس و صفحه کلید بلوتوث به آنها دسترسی داشت.

در اکتبر 2022، مایکروسافت و متا به طور مشترک همکاری‌های دیگری را در زمینه واقعیت مجازی اعلام کردند که شامل افزودن پشتیبانی Teams برای هدست‌های Meta Quest، افزودن برنامه ایمیل Outlook و ادغام پشتیبانی Microsoft Intune و Azure Active Directory برای آن هدست‌ها برای کاربران سازمانی می‌شود.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا