گوناگون

رونمایی هواوی از خودروی برقی Arcfox Alpha S مجهز به هارمونی اواس

هواوی می‌خواهد حضور گسترده‌ای در بازار خودروهای الکتریکی داشته باشد و در همین راستا از خودروی برقی Arcfox Alpha S با همکاری بایک رونمایی کرده که از سیستم عامل هارمونی بهره می‌برد. این معرفی، همراه با پنج راهکار خودروی خوردان که اواخر سال جاری در خودروها به کار گرفته شده، ارائه شده است.

عرضه این محصول اوج سرمایه گذاری غول فناوری چینی در خودروهای خودران و تحقیق و توسعه EV بوده و بیش از 1 میلیارد دلار درآمد کسب کرده است. از آنجا که این شرکت به توسعه سخت افزاری و ابزارهای فنی خود ادامه می دهد ، علی رغم تحریم های ایالات متحده و متحدانش، در حال حاضر یک رهبر جهانی است. هواوی می‌خواهد به یکی از بازیگران اصلی دنیای خودروهای الکتریکی و خودران تبدیل شود و در همین راستا برای معرفی محصول جدیدش با بایک همکاری کرده است.

خودروی برقی Arcfox Alpha S در دو نسخه از راه می‌رسد و با همکاری بخش راهکارهای هوشمند خودروی هواوی و Arcfox گروه بایک توسعه پیدا کرده است. هر دو نمونه این خودرو لوکس محسوب می‌شوند و همچنین به سیستم عامل هارمونی مجهز شده‌اند.  استفاده از این سیستم عامل می‌تواند توانایی‌های مختلفی را در اختیار خریداران قرار دهد و احتمالا در آینده شاهد نوآوری‌هایی در آن‌ها خواهیم بود. مدل‌های مختلف این خودروی برقی با قیمت 59 و 66 هزار دلار روانه بازار می‌شوند. گفته شده برد این خودرو به 708 کیلومتر می‌رسد که قابل توجه است و بالاتر از خودرویی مانند تسلا مدل Y با برد 594 کیلومتر قرار می‌گیرد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا