به دنبال معرفی آیپد پرو جدید اپل با تراشه M1، لاجیتک لوازم جانبی کیبورد و ترک پد جدید را برای مدل های 11 و 12.9 اینچی عرضه کرده است. کیبورد Combo Touch یک کیس با پایه ایستاده به سبک مایکروسافت سرفیس و صفحه کلید با نور پس زمینه و یک ترک پد است.

کیبورد Combo Touch مجهز به پد لمسی ویژه‌ای است که قابلیت‌های مناسبی همچون قابلیت چند لمسی و مکان نمای بهبود یافته را در حین کار در اختیار کاربران نسل جدید آیپد قرار می‌دهد. لاجیتک پیش از این نیز یک صفحه کلید مشابه Combo Touch را برای آیپدهای 10.2 اینچی و 10.5 اینچی و همچنین Folio Touch مربوط به آیپد پرو 11 اینچی و آیپد ایر 10.9 اینچی را منتشر کرده است. صفحه کلید Folio Touch قابل جدا شدن نیست و پد لمسی آن کمی کوچکتر از Combo Touch جدید است، اما در غیر این صورت یک محصول قابل مقایسه است.

این اولین بار است که لاجیتک گزینه صفحه کلید/پد لمسی را برای iPad Pro 12.9 اینچی ارائه می دهد، اما به مراتب ارزان تر از مجیک کیبورد خود اپل است. کیبورد از طریق پورت اتصال هوشمند یا همان اسمارت کانکتور به دستگاه متصل می‌شود و نیازی به شارژ کردن ندارد. در نتیجه کاربران می‌‌توانند بدون نگرانی در مورد شارژ،‌ از آن استفاده کنند. مدل 11 اینچی 199.99 دلار و مدل 12.9 اینچی 229.99 دلار قیمت دارد که به این معنی است که می توانید حدود 100 دلار یا بیشتر در قیمت صرفه جویی کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *