لنوو به تازگی در جریان رویدادی در چین، تعدادی کامپیوتر و لوازم جانبی را معرفی کرد. در این مطلب نگاهی به محصول جدیدی لنوو یعنی اسپیکر میکروفونی Pocket Portable Omnidirectional خواهیم انداخت.

بلندگوی میکروفون قابل حمل Lenovo thinkplus Pocket Portable Omnidirectional یکی از مفیدترین لوازم جانبی برای افرادی است که در خانه کار می کنند. همچنین به افرادی که اغلب برای کار خود سفر می کنند توصیه می شود. این محصول با بلوتوث 5.0 برای اتصال بی سیم به هر دستگاه دارای قابلیت بلوتوث (دسکتاپ، لپ تاپ، تبلت، گوشی هوشمند) ارائه می شود. باتری 500 میلی آمپر ساعتی از طریق USB Type-C شارژ می شود. گفته می شود که استقامت 4 ساعته را ارائه می دهد و می تواند از طریق برق نیز استفاده شود.

همانطور که از نامش پیداست، این محصول دارای یک میکروفن 360 درجه چند جهته و یک بلندگوی دارای شتاب بالا است. شعاع این میکروفون 1.5 متر، الگوریتم کاهش صدای دیجیتال، لغو اکو و بهینه سازی مکالمه دوگانه است. علاوه بر این، این اسپیکر از ضبط و ترجمه همزمان در اپلیکیشن های مختلف بهره وری، از جمله مایکروسافت تیمز پشتیبانی می کند. همچنین دارای دکمه های فیزیکی و نشانگر LED برای کنترل های مختلف مانند بی صدا کردن است. در آخر، اپلیکیشن این محصول از رونویسی نیز پشتیبانی می کند. بلندگوی میکروفون قابل حمل Omnidirectional Lenovo thinkplus در ابعاد 86 در 72 در 31 میلی متر، وزن 110 گرم بوده و قیمتی معادل 299 یوان (46 دلار) دارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *