سخت افزار

رونمایی هایپرایکس از میکروفون DuoCast و رنگ های جدید برای QuadCast S، SoloCast

هایپرایکس به تازگی یک میکروفون جدید برای استریمرها به نام DuoCast معرفی کرده است. این میکروفون از عمق بیت 24 بیتی با وضوح بالا و نرخ نمونه برداری تا 96 کیلوهرتز پشتیبانی می کند که به ارائه صدای شفاف کمک می کند. میکروفون بین SoloCast سطح پایه و QuadCast پیشرفته قرار می گیرد که هر دوی آنها امروز گزینه های رنگی جدیدی را به دست آورده اند. HyperX DuoCast اکنون با قیمت 100 دلار در دسترس است.

میکروفون HyperX DuoCast USB برای کار با پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، مک و کامپیوتر طراحی شده است. DuoCast با ایکس باکس سری X یا S کار نمی کند، بنابراین باید یکی از بهترین هدست های ایکس باکس را برای پخش صدا در آن دستگاه ها انتخاب کنید. این میکروفون دارای یک فیلتر پاپ داخلی و یک پایه شوک پایین است. استریمرها همچنین می‌توانند بهره را تنظیم کرده و بین دو الگوی قطبی (کاردیوید یا همه‌جهت) انتخاب کنند تا تنظیمات صوتی خود را دقیق تنظیم کنند.

HyperX همچنین نور LED را در DuoCast تعبیه کرده که از طریق نرم افزار HyperX NGENUITY قابل کنترل است. از امروز، HyperX QuadCast S و SoloCast نیز در رنگ سفید در دسترس هستند. این هر دو مدتی است که عرضه شده اند اما امروز گزینه های رنگی جدیدی به دست آورده اند. SoloCast همچنین از عمق بیت 24 بیتی با وضوح بالا و نرخ نمونه برداری تا 96 کیلوهرتز پشتیبانی می کند.

منبع
windowscentral
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا