سری نیترو شرکت ایسر با محصولات قدرتمند گیمینگ مانند لپ تاپ های مخصوص بازی و حتی نمایشگرها شناخته شده اند. این غول فناوری اخیراً با معرفی مانیتور بازی Nitro XV252Q F، مجموعه خود را به روز کرده است. مانیتور بازی Acer Nitro XV252Q F به عنوان مهمترین ویژگی خود، وجود نرخ تازه سازی صفحه 360 هرتز است که امکان کلاک شدن آن تا 390 هرتز را فراهم می کند. این برای کاربران ورزش الکترونیکی مناسب است که هنگام بازی تأخیر جدی ندارند.

از نظر مشخصات کلیدی، مانیتور Acer Nitro XV دارای یک صفحه 24.5 اینچی IPS LCD با وضوح 1920 در 1080 پیکسل است. مانیتور همچنین به زمان پاسخ 1 میلی ثانیه G2G (حداقل 0.5 میلی ثانیه) رسیده و دارای کنتراست 1000:1 است. این مانیتور همچنین با روشنایی 400cd/m2، زاویه دید 178/178، عمق رنگ 8 بیتی و دامنه استاندارد رنگ 99 درصد sRGB از راه می رسد.

علاوه بر این ، مانیتور با پشتیبانی از همگام سازی تطبیقی وارد می شود که از هر دو VRR سیستم NVIDIA و AMD پشتیبانی می کند. انتظار می رود این مانیتور گواهی FreeSync Premium را به همراه داشته باشد اما مشخص نیست که گواهینامه های G-sync روی پردازنده وجود دارد یا خیر. این مانیتور دارای تعدادی پورت برای اتصال از جمله DisplayPort 1.4، دو پورت HDMI 2.0 و جک هدفون برای اتصال هدست بازی شماست. به طور مساوی دو بلندگوی صوتی 2W را در اختیار شما قرار می دهد که صدای غنی تولید می کنند. پایه Acer Nitro XV2 دقیقاً مانند اکثر مانیتورهای بازی در جهات مختلف مانند شیب، ارتفاع، چرخش قابل تنظیم است و همچنین می تواند 360 درجه چرخش داشته باشد. قیمت مانیتور هنوز اعلام نشده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *