موبایل و تبلت

سری ویوو V21 با دوربین سلفی 44 مگاپیکسلی رونمایی شد

ویوو امروز از گوشی های هوشمند سری vivo V21 رونمایی کرده شامل V21 5G، V21 و V21e است. دو مورد اول علاوه بر اتصال به شبکه 5G، یکسان هستند، مدل e به یک چیپست اسنپدراگون تبدیل می شود و دارای تفاوت های اضافی است.

V21 و V21 5G دارای یک دوربین جلو 44 مگاپیکسلی مجهز به OIS است. و همچنین از ویژگی EIS برای نرمی بیشتر در فیلم های دستی برخوردار است که می تواند با وضوح 4K ضبط شود. دوربین جلو در داخل یک بریدگی حضور دارد، در اینجا هیچ مکانیسم فانتزی پاپ آپ وجود ندارد. از سوی دیگر دو فلش LED سلفی در دو طرف قاب بالا قرار گرفته که برای کمک به بعد از تاریکی هوا کاربرد دارد. این دوربین همچنین دارای فوکوس خودکار است – چیزی که همه پرچمداران از آن برخوردار نیستند.

vivo V21e همچنین دارای یک دوربین سلفی 44 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار است، اما سیستم OIS از بین رفته است (با این وجود تثبیت کننده الکترونیکی وجود دارد). فلاش LED دوگانه نیز در عمل وجود ندارد، ولی حداقل حالت های پرتره شب و Super Night Selfie همچنان در بردارد. با این حال دوربین پشتی هر سه دستگاه یکسان بوده و شامل سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی با قابلیت OIS، سنسور اولتراواید 8 مگاپیکسلی و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو است. سه مدل V21 بسیار نازک هستند، یکی از آنها باریک ترین گوشی 5G موجود در داخل ویوو است.

در بخش جلوی دستگاه، صفحه نمایش 6.44 اینچی امولد با نرخ رفرش ریت 90 هرتز وجود داشته که رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت ابعاد 20 به 9 را ارائه می دهد. همچنین V21 و V21 5G از استاندارد +HDR10 پشتیبانی کرده، درحالیکه مدل V21e به استاندارد HDR10 محدود می شود. مدل e نیز دارای صفحه نمایش کم نورتر بوده و روشنایی معمولی 430 نیت دارد، در حالی که برای دو مورد دیگر 500 نیت است. هر سه دارای یک سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش هستند.

ویوو V21 و V21 5G از چیپست یکسان، Dimensity 800U بهره می برند. در مدل 5G، حداکثر سرعت دانلود تا 2.3 گیگابیت بر ثانیه را ارائه می دهد، البته مدل 4G نیز کندتر خواهد بود. مدل V21e به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 720G مجهز شده است. در هر صورت، شما 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی دریافت می کنید.هر سه تلفن دارای 4000 میلی آمپر باتری هستند که می توانند با پشتیبانی از شارژ سریع 33 وات به سرعت پر شوند.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا