ریزر نسخه جدیدی از موس بی سیم Orochi را معرفی کرده که آن را Orochi V2 می نامد. Orochi V2 با باتری قابل جابجایی کار می کند و در واقع می توانید انتخاب کنید آیا می خواهید از باتری AA یا AAA متناسب با اولویت وزن ماوس خود استفاده کنید، اگرچه فقط یک واحد AA در ماوس وجود دارد. البته با باتری های بزرگتر AA نیز عمر باتری بیشتری خواهید داشت.

به طور خاص، ریزر می گوید، کاربران می توانند از یک باتری لیتیوم AA تا 950 ساعت استفاده مفید را داشته باشند. اگر یک باتری کوچکتر یا یک نوع قلیایی را انتخاب کنید، تعداد کمتری دریافت خواهید کرد. علاوه بر این، این میزان هنگام استفاده از ماوس در حالت بلوتوث اندازه گیری می شود، اما این ماوس از ارتباطات بی سیم Razer HyperSpeed پشتیبانی می کند، که یک دانگل نیز برای آن در نظر گرفته شده است. این مورد از مصرف باتری بیشتری استفاده خواهد کرد، اما هنگامی که تأخیر ورودی نگران کننده، گزینه مناسب تری برای بازی است.

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد Orochi V2، امکان شخصی سازی از طریق Razer Customs است. این برنامه ای است که ریزر برای مدتی ارائه داده، اما تنها چهار پد ماوس و قاب گوشی است، اما با Orochi V2 می توانید ظاهر ماوس خود را متناسب با سلیقه خود تنظیم کنید. ریزر طیف وسیعی از الگوهای مضمونی آماده برای ارائه را ارائه می دهد، اما شما همچنین می توانید تک رنگها یا گرادیانی ها را انتخاب کنید و آنها را با الگوها، برچسب ها و متن شخصی ترکیب کنید تا چیزی منحصر به فرد برای شما ایجاد کند. با این حال، ماوس به طور قابل توجهی گران می شود.

به غیر از این ، مشخصات Orochi V2 شامل وزن 60 گرم (منهای باتری)، شش دکمه قابل برنامه ریزی، سنسور 18000DPI 5G، شتاب حداکثر 40G و فضای ذخیره سازی مشخصات داخلی است تا تنظیمات شما در رایانه های مختلف ذخیره شود. Razer Orochi V2 از امروز با قیمت 69.99 دلار/ 79.99 یورو به صورت سیاه یا سفید در دسترس است. هزینه های انواع سفارشی ریزر Customs برابر 89.99 دلار/99.99 یورو است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *