سخت افزار

مانیتور 4K، ماوس و کیبورد گیمینگ رد مجیک معرفی شد

اوایل امروز، رد مجیک از جدیدترین گوشی‌های هوشمند گیمینگ پرچمدار خود با نام‌های رد مجیک 7S و 7S پرو رونمایی کرد. در این رویداد رونمایی، این برند همچنین اولین مانیتور بازی خود را با نام Red Magic Gaming Monitor همراه با یک ماوس بازی و یک کیبورد مکانیکی معرفی کرد. بنابراین، بیایید نگاهی به این محصولات جدید بیندازیم.

بیایید ابتدا با مانیتور جدید Red Magic Gaming Monitor شروع کنیم. این مانیتور از یک پنل 27 اینچی LED با رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل بهره می برد. همچنین زاویه دید بزرگ 178 درجه را فراهم کرده و دارای ویژگی نمایش بی سیم صفحه نمایش با موج میلی متری است. این ویژگی به پخش ویدیوی 4K به صورت بی سیم بدون افت کیفیت و با تاخیر بسیار کم بر روی مانیتور کمک می کند.

این مانیتور HDR 1000، دقت رنگ ΔE<1، فناوری AMD Freesync Premium Pro، پشتیبانی از نوردهی PWM با فرکانس فوق‌العاده بالا را ارائه می‌دهد و دارای گواهینامه TÜV Rheinland برای انتشار نور آبی کم است.

سپس ماوس Red Magic بوده که یک ماوس گیمینگ بی‌سیم با فرکانس 2.4 گیگاهرتز و دامنه DPI بین 50 تا 26000 است. به علاوه این محصول از سنسور PAW3395 Pixart و یک میکرو سوئیچ Kaihua GM 8.0 Black Mamba استفاده کرده که طول عمر 80 میلیون کلیک دارد.

کیبورد Red Magic بسیار قابل تنظیم است زیرا از سوئیچ های مکانیکی کلاس esports TTC استفاده می کند که به راحتی قابل تعویض برای مطابقت با نیازهای کاربر است. کیبورد همچنین دارای یک سیستم تعاملی صفحه نمایش با کنترل های هوشمند است. قیمت و در دسترس بودن این محصولات هنوز اعلام نشده است، با این حال، نوبیا گفته است که مشتریان می توانند مانیتور و لوازم جانبی را از ماه سپتامبر در چین خریداری کنند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا