گجت و پوشیدنی

ریلمی واچ 2 رونمایی شد

تقریباً یک سال پیش ریلمی اولین ساعت هوشمند خود را با نام مناسب Realme Watch معرفی کرد. از آن زمان این برند با دو مدل دیگر در سری واچ اس گسترش یافته، اما در حال حاضر یک جانشین واقعی برای ریلمی واچ اصلی با همان شکل مربع وجود دارد.

ریلمی واچ 2 دارای صفحه نمایش لمسی 1.4 اینچی IPS LCD با رزولوشن 320 در 320 پیکسل و روشنایی حداکثر 600 نیت است. ریلمی در این ساعت بیش از 100 واچ‌فیس مختلف ارائه کرده که شامل گزینه‌ های جدید لایو نیز می‌شود. در لبه سمت راست واچ 2 فقط یک دکمه وجود دارد و وزن کلی ساعت 38 گرم است. این ساعت همچنین دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار است.

اکنون می توانید بیش از 90 حالت ورزشی را از 14 حالت قبلی  در مدل قبلی پایش کنید. همچنین می توانید از ردیابی خواب و استرس و مانیتورهای استاندارد ضربان قلب و SpO2 استفاده کنید. کنترل هوشمند AIoT برای همه دستگاه ها و لوازم هوشمند ریلمی شما وجود دارد. ریلمی ظرفیت باتری واچ 2 را از 160 میلی‌آمپرساعت در مدل اصلی، به 315 میلی‌آمپرساعت افزایش داده است و شما می‌توانید با یک بار شارژ آن، تا 12 روز از ساعت استفاده کنید. قیمت ریلمی واچ 2 حدود 55 دلار تعیین شده، ولی زمان عرضه آن هنوز مشخص نیست.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا