نرم افزار و اینترنت

آپدیت جدید ویندوز 10 با پشتیبانی از کدک صوتی بلوتوث AAC

به روزرسانی مهم بعدی ویندوز 10 فقط شامل یک تغییر سریع دیرهنگام نخواهد بود. به گزارش سایت ورج، مایکروسافت در حال کار بر روی اضافه کردن پشتیبانی از کدک صوتی بلوتوث AAC است. اگر صاحب یک جفت ایرپادز باشید، خبر خوبی است. در حال حاضر، ویندوز 10 شما را به SBC و کوالکام AptX محدود می کند. تمام هدفون های بلوتوث این شرکت با کدک و به صورت پیش فرض در صورت عدم دسترسی به SBC ارسال می شوند.

مایکروسافت همچنین در حال تغییر نحوه انتخاب ورودی های بلوتوث در ویندوز 10 است. در حال حاضر، اگر روی منوی صدای نوار وظیفه کلیک کنید، چندین پروفایل برای تمام هدفون ها و بلندگوهای متصل به رایانه های خود مشاهده خواهید کرد. این چیزی است که می تواند باعث سردرگمی در انتخاب شما شود.

با این گام رو به جلو، ویندوز 10 به طور خودکار به پروفایل بلوتوث صحیح تغییر می کند. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که دستگاهی را انتخاب کنید که می خواهید همه چیز را در آن بشنوید. خارج از آن به روزرسانی ها، کاربران ویندوز 10 همچنین می توانند به پشتیبانی از Auto HDR در بازی ها و آیکون های جدید File Explorer امیدوار باشند. اگر Windows Insider هستید، می توانید با دانلود و نصب Preview Build 21370، این تغییرات را آزمایش کنید.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا