نرم افزار و اینترنت

امکان آموزش تلفظ درست نام ها در گوگل اسیستنت

گوگل اسیستنت بزودی قادر خواهد بود تا به روشی بهتر نام ها را تلفظ کرده تا در زمینه تنظیم و تغییر تایمرها با صدای شما بهبود یابد. گوگل اعلام کرده که این ویژگی را طی چند روز آینده به دستیار دیجیتالی اش اعمال خواهد کرد.

اگر گوگل اسیستنت تاکنون اسم شما را اشتباه تلفظ می‌کرده است، نگران نباشید. به‌روزرسانی جدید دستیار صوتی به شما اجازه می‌دهد مستقیما تلفظ صحیح نام خود را به دستیار صوتی گوگل بگویید. پس از آن، دستیار صوتی تلفظ نام شما را یاد می‌گیرد. روش قدیمی آموزش تلفظ نام به دستیار صوتی این بود که نامتان را به آن شکلی که تلفظ می‌شد، بنویسید. دقت کنید که شما مجبور خواهید بود از نام مستعار یکسانی با نام آموزش داده شده به دستیار استفاده کنید.

اگر می خواهید آن را خودتان امتحان کنید، می توانید به تنظیمات گوگل اسیستنت، سپس Basic Information و سپس Nickname بروید. دقت کنید که شما مجبور خواهید بود از نام مستعار یکسانی با نام آموزش داده شده به دستیار استفاده کنید. این یعنی اگر داخل تنظیمات دستیار صوتی نام مستعار یا Nickname خود را به چیز دیگری از آنچه که تلفظ کردید، تنظیم کرده باشید، دستیار سعی می‌کند نام مستعار شما را تلفظ کند.

گوگل همچنین با استفاده از فناوری درک زبان خود موسوم به “BERT”، آگاهی متنی بیشتری را به تایمرها اضافه می کند. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد خیلی ساده از دستیار خود بخواهید تایمر دوم شما را متوقف کند. دستیار هم به سادگی مقصود شما را درک کرده و بدون هیچ توضیح اضافه، تایمر دوم شما را متوقف می‌کند. شما حتی می‌توانید از دستیار خود بخواهید 1 ساعت دیگر زمان به تایمر کنونی شما اضافه کند.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا