اخبار لپ تاپ سامسونگ این روزها همچنان ادامه دارد. سامسونگ پس از معرفی چهار لپ تاپ دیروز و دیگری امروز، به نظر می رسد سامسونگ برای اولین بار یک لپ تاپ ارزان قیمت ویندوز با پردازنده ARM را به نمایش بگذارد. گلکسی بوک گو با تراشه 8 نانومتری کوالکام اسنپدراگون 7c و نسخه ARM ویندوز 10 اجرا می شود.

دستگاه بدون فن بوده و دارای نمایشگر 14 اینچی IPS LCD با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل است. همچنین از 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه SSD و مودم LTE داخلی برخوردار است. صفحه نمایش لمسی نیست و محفظه نسبتاً استاندارد داشته تا هزینه های شما کاهش یابد. با این حال سامسونگ اطمینان حاصل کرده که گلکسی بوک Go با استاندارد دوام Mil-810G سازگار است، به این معنی که لپ تاپ می تواند در برابر سقوط در ارتفاع 1.2 متری و گرد و غبار مقاومت کند. وزن این لپ تاپ 1.39 کیلوگرم است.

از لحاظ درگاه ها، این لپ تاپ دو پورت USB-C، یک پورت معمولی USB-A، جک هدفون، اسلات میکرو اس دی و اسلات سیم کارت را در خود دارد. از آنجا که پردازنده های مبتنی بر آرم بسیار کارآمد هستند، به طور معمول با باتری 42.3 وات ساعت باید عمر باتری کافی را فراهم کنند. نسخه ARM ویندوز 10 دارای انتخاب ضعیفی از برنامه های بومی و سابقه نه چندان خوب در زمینه تقلید از برنامه های x64 است. این بسیار در حال پیشرفت است و در هیچ کجای چیزی که تصفیه شده M1 Mac های مستقر در ARM نیستند. گلکسی بوک گو هنوز به بازار عرضه نشده و هیچ اطلاعات رسمی از خود سامسونگ در دسترس نیست. با این حال این لپ تاپ در آلمان با قیمت 449 یورو و با قیمت 349 دلار ارزان تر در ایالات متحده عرضه می شود اما بدون LTE.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *