ریلمی به تازگی پوشیدنی جدیدی را با نام ریلمی بادز Q2 معرفی کرد. هدفون های بی سیم واقعی به عنوان اولین Buds Q طراحی را حفظ می کنند اما با حالت بهبود یافته بازی، مقاومت در برابر آب IPX4، طراحی فانتزی و به اصطلاح ویژگی لغو صدای محیط (ANC) ارائه می شوند. مورد آخر فقط برای مکالمات کار می کند و لغو فعال نویز زیاد مورد جستجو نیست.

ریلمی بادز Q2 برخی از ویژگی های چشمگیر قبلی را که هنوز دارد – ماندگاری کامل 20 ساعته باتری با 10 دقیقه شارژ کافی برای اضافه کردن 2 ساعت پخش حفظ کرد. متاسفانه این کیس هنوز یک درگاه microUSB را در خود جای داده است. این شرکت همچنین تصمیم گرفت تا با درایور تقویت کننده باس 10 میلی متری، در همان بدنه محکم بسته بندی کند.

وزن یک هر گوشی فقط 4.1 گرم است که در دنیای TWS بسیار سبک است. روی هر یک از آنها یک صفحه لمسی وجود دارد که امکان انجام برخی حرکات مانند پلی/ مکث، پاسخگویی به تماس ها یا روشن یا خاموش کردن حالت بازی را فراهم می کند. در مورد حالت بازی، ریلمی در اینجا پیشرفت چشمگیری انجام داده است. این ویژگی با فشار طولانی به طور همزمان روی هر دو جوانه فعال می شود و اگرچه روی عمر باتری تأثیر می گذارد اما تأخیر فقط 88 میلی ثانیه است که 50 درصد بهتر از Buds Q است.

لغو نویز محیط فقط در هنگام تماس تلفنی کار می کند. یک الگوریتم صدای خارجی را فیلتر می کند، به خصوص در مناطق پر سر و صدا مانند سوپرمارکت، حمل و نقل عمومی یا دفتر. Buds Q2 می تواند تقریباً بلافاصله به هر دستگاهی با بلوتوث متصل شود، اگرچه با اپلیکیشن Realme Link برخی از حرکات را می توان شخصی سازی کرد. ریلمی بادز کیو 2 قرار است در رنگ های آبی و مشکی با قیمت 26 دلار راهی بازار شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *