نرم افزار و اینترنت

نسخه وب اسکایپ حالا از سافاری در دسکتاپ و iOS پشتیبانی می کند

اگر هنوز از اسکایپ مایکروسافت استفاده می کنید، ممکن است خوشحال شوید که این شرکت اپلیکیشن چت را به نسخه 8.71 به روز کرده است. در حالی که نسخه جدید هیچ ویژگی جدید عظیمی را به همراه ندارد، اما برای کسانی که از اسکایپ نسخه تحب وب استفاده می کنند، موارد قابل توجه دیگری نیز وجود دارد. مایکروسافت می گوید این سرویس اکنون با “اکثر مرورگرها” هم در موبایل و هم در دسکتاپ سازگار است و به نظر می رسد که به این معنی است که اکنون مرورگر سافاری پشتیبانی می شود.

طبق صفحه پشتیبانی مایکروسافت، Skype for Web هنوز از فایرفاکس پشتیبانی نمی کند، اما روی Safari 13.1 یا بالاتر کار خواهد کرد و آنچه که مورد توجه بوده اینست که روی هر دو دسکتاپ و گوشی هوشمند یعنی مک اواس و iOS سازگاری کامل دارد. مایکروسافت همچنین به پشتیبانی از مایکروسافت اج نسخه 43 یا بالاتر در گوشی هوشمند اشاره کرده، اما این فقط به iOS اشاره دارد، جایی که هر مرورگر مبتنی بر WebKit سافاری است.

این ادعای مایکروسافت در مورد پشتیبانی از “تقریباً هر مرورگر دسکتاپ و موبایل” را تا حدودی تردید برانگیز می کند، اما با این حال باید خبر خوبی برای کاربران iOS باشد که نمی توانند از نصب اپلیکیشن اسکایپ خسته شوند. گذشته از اخبار کاربران وب، فقط برخی تغییرات کوچکتر برای دسکتاپ وجود دارد. اکنون می توانید جلسات Meet Now را هنگام ایجاد، همراه با افزودن عکس برای شخصی سازی، تغییر نام دهید. مایکروسافت همچنین صحنه های جدیدی را برای حالت با هم اضافه کرده که اولین بار در اواخر سال گذشته اجرا شد. درنهایت، مایکروسافت برخی از مشکلات مربوط به اپلیکیشن را برطرف کرد؛ از جمله رفع اشکال برای کاربران iOS و Android که وضعیت آنها به طور خودکار به حالت فعال تغییر می کند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا