آموزش

نحوه کپی کردن یک تصویر یا ویدیو از Files به Photos در آیفون یا آیپد

اگر تصاویر یا فیلم ها را در برنامه Files در آیفون یا آیپد دانلود کرده اید، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که آیا می توانید آنها را در کتابخانه عکس خود کپی کنید. پاسخ مثبت است، و ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه این کار را انجام دهید.

ابتدا اپلیکیشن Files را باز کنید و به پوشه ای بروید که شامل پرونده های رسانه ای است که می خواهید به Photos منتقل کنید. در مثال ما، ما از پوشه Downloads استفاده می کنیم، اما پرونده ها به راحتی می توانند از پوشه های دیگر در Files مانند Dropbox یا iCloud Drive شما کپی شوند.

وقتی فایل یا پرونده های رسانه ای را پیدا کردید، چند گزینه مختلف پیش رو دارید. اگر یک عکس یا ویدیو است، روی آن ضربه بزنید تا نمای جزئیات آن باز شود. اگر می خواهید چند فایل را در آیفون انتخاب کنید، روی دکمه بیضی (سه نقطه در یک دایره) در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید و “Select” را انتخاب کنید. (بر روی آیپد، فقط روی «Select» ضربه بزنید) سپس علامت های تیک را روی مواردی که می خواهید در Photos کپی کنید، قرار دهید.

در هر صورت، هنگامی که یک مورد را باز کردید یا چند مورد را انتخاب کردید، روی دکمه “Share” که مانند یک مستطیل گرد است و یک پیکان به سمت خارج از آن داشته، ضربه بزنید. در آیپد، در گوشه بالا سمت راست صفحه است. در آیفون، در گوشه پایین سمت چپ قرار دارد.

در لیست اشتراکی که ظاهر می شود، روی «Save Image» یا «Save Video» ضربه بزنید. اگر چند مورد را انتخاب کنید، روی “Save X Items” ضربه بزنید، جایی که X تعداد مواردی است که انتخاب کرده اید.

دفعه دیگر که برنامه Photos خود را باز می کنید، تصاویر یا ویدیوهایی را که از Files ذخیره کرده اید، در آلبوم “Recents” خود مشاهده خواهید کرد.

منبع
howtogeek
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا