گوناگون

توییتر استارتاپ اشتراک خبری Scroll را تصاحب کرد

توییتر اعلام کرده است که استارتاپ خبری Scroll – یک سرویس اشتراک خبری بوده که تجربه خواندن اخبار بدون تبلیغات را به کاربران خود ارائه داده، خریداری کرده است. این پیشرفت در حالی صورت می گیرد که توییتر قصد دارد پیشنهادات اشتراک خود را بسازد. این شرکت شرایط مالی مربوط به این معامله را فاش نکرده، اما توییتر تأیید کرده که تمام تیم اسکرول را که متشکل از 13 نفر بوده، به خدمت می گیرد.

اشتراک پیشنهادی پریمیوم آینده توییتر شامل دسترسی به Scroll و سرویس خبرنامه Revue و همچنین برخی خدمات دیگر از خود شرکت است. توییتر امروز با اعلام این خبر در وبلاگ خود نوشت:

حالا فرصتی هیجان‌انگیز برای ما به وجود آمده تا این مدل را به ناشران سرویس‌مان معرفی کنیم و تجربه‌ خواندن اخبار را برای تمام کاربران ارتقا دهیم. Scroll در سیستمی که در آینده برای خرید اشتراک روی توییتر می‌سازیم نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

با این خرید، Scroll دیگر ثبت نام جدید را قبول نمی کند اما سرویس به طور معمول برای کاربران موجود ادامه خواهد داد. با این حال، پیشنهاد دیگر این شرکت، Nuzeel، که ایمیل روزانه استوری های برتر به اشتراک گذاشته شده توسط افراد را در خبرخوان توییتر کاربر ارسال می کند، در تاریخ 6 مه بسته می شود. توییتر می گوید که عناصر اصلی Nuzzel را مستقیماً وارد توییتر می کند اما هنوز جدول زمانی آن مشخص نشده است.

این شبکه اجتماعی می‌خواهد در ادامه سال جاری میلادی سرویس حق اشتراک محتوایی جدیدش را راه‌اندازی کند. این شرکت اعلام کرده که دیگر در Scroll پذیرای ناشران جدید نخواهد بود و احتمالا ثبت نام‌های تازه را در پلتفرم اصلی خود انجام خواهد داد. افزون بر این، توییتر می‌گوید سرویس «Nuzzel» را از تاریخ 6 مه  از پلتفرم Scroll کنار می‌گذارد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا