گوناگون

سامسونگ از یخچال Bespoke جدید با قابلیت Family Hub رونمایی کرد

درصورتی که نمی دانید، سامسونگ دارای یک خط جدید Bespoke است که از لوازم آشپزخانه و سبک زندگی تشکیل شده و برای رفع نیازهای تکاملی طراحی شده که مصرف کنندگان هر روز با آن روبرو می شوند. این برند دارای مجموعه ای کاملاً محکم از محصولات متناسب با تحقق بخشیدن به چشم انداز سامسونگ برای یک خانه سفارشی است “که متناسب با سبک های مختلف زندگی مصرف کننده است”. به همین منظور، غول فناوری یخچال Bespoke جدید را با عملکردهای Family Hub معرفی کرده است.

این مدل جدید Bespoke مجهز به یک نمایشگر بزرگ و صفحه نمایش مشابه Family Hub است. یخچال و فریزر Bespoke Family Hub با ترکیب هوش مصنوعی (AI) و اینترنت اشیا (اینترنت اشیا) عملیاتی مانند مدیریت غذا، ارتباطات خانوادگی، سرگرمی و خانه های هوشمند را انجام می دهد. یخچال جدید می تواند با استفاده از فناوری ‘Food AI’ که به شما در اجرای عملکردهایی مانند تشخیص خودکار غذا و توصیه های رژیم غذایی سفارشی کمک کرده، تا به راحتی مواد غذایی را مدیریت کند. همچنین این محصول جدید مواد مختلف ذخیره شده در یخچال را شناسایی کرده و آنها را به “لیست غذا” اضافه می کند تا صاحب خانه آنچه را در داخل یخچال است فراموش نکند.

محصول خانه هوشمند همچنین هنگام انتخاب دستورالعمل، پارامترهایی مانند حالت پخت و پز، زمان و دما را به اجاق گاز مایکروویو یا مایکروویو سامسونگ منتقل می کند. همچنین می توانید از طریق برنامه مرکز خرید e-Mart به صورت آنلاین سفارش مواد ضروری را انجام دهید و یک تجربه آشپزخانه متصل را امکان پذیر کنید. یخچال Bespoke را می توان با سرویس پخت و پز SmartThings برنامه SmartThings مرتبط کرد تا عملکرد Family Hub در هر زمان و هر مکان عملکردی داشته باشد.

این نمایشگر دقیقاً مانند Family Hub دارای عملکرد “View Inside” است که با استفاده از دوربین داخل دستگاه می تواند نمای یخچال را بدون نیاز به باز کردن در اختیار کاربران قرار دهد. این ویژگی نیز به روزرسانی شده و اکنون می توانید داخل یخچال را به سادگی با کلیک بر روی برنامه یا کشیدن انگشت به سمت پایین با دو انگشت و همچنین دوبار ضربه زدن روی صفحه خاموش بررسی کنید.

یخچال و فریزر Bespoke Family Hub همچنین با UX جدید (تجربه کاربری) ارائه می شود که یافتن و استفاده از سرویس مورد نظر را آسان و سریعتر انجام می دهد. چهار صفحه سرویس، مانند آشپزی، خانواده، سرگرمی و خانه هوشمند بر روی صفحه نمایش درب پیکربندی شده است. برنامه های اصلی نیز در دسته های مرتبط ادغام شده اند و یک ویجت بزرگ برای دسترسی سریع وجود دارد. بردهای خدمات را می توان با استفاده از عکس، یادداشت و فیلم تزئین کرد. همچنین کاربران می توانند بردهایی را اضافه کنند تا تنظیمات شخصی خود را منعکس کنند. حالت محافظ صفحه، عکس هایی را که از قبل بارگذاری شده از دستگاه استفاده نمی کند. همچنین بیش از 120 اثر هنری کلاسیک و معاصر توسط هنرمندان از سراسر جهان وجود دارد که از قبل روی دستگاه بارگزاری می شوند.

سامسونگ همچنین فاش کرد که خریداران یخچال و فریزر Family Hub پس از سال 2017 نیز از ماه مه از طریق به روزرسانی های نرم افزاری این ویژگی های جدید را به صورت دسته ای دریافت می کنند. یخچال Bespoke به صورت مدل مستقل 4 درب به بازار عرضه می شود و در دو اندازه با ظرفیت 824L و 854L عرضه می شود. پنل درب در 23 رنگ مختلف و خیره کننده در دسترس است. یخچال  Bespoke Refridgerator با عملکرد Family Hub دارای قیمت اولیه 3188 دلار است در حالی که مدل دوم با قیمت 4814 دلار به فروش می رسد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا