تبلت‌های اندرویدی با وجود تمام مشکلات همچون ناسازگاری در نسبت تصویر و سیستم‌عامل، نداشتن برنامه‌های تخصصی و نادیده گرفتن از سوی گوگل، هنوز تولید می‌شوند و ممکن است عده‌ زیادی آنها را خریداری کنند. امروز، غول جست‌وجو جهان ویژگی جدیدی را تحت عنوان Entertainment Space، به‌صورت انحصاری برای تبلت‌های اندرویدی معرفی کرد.

گوگل قابلیت جدید را که فضای سرگرمی نامیده می‌شود، به‌عنوان خانه‌ای شخصی برای تمامی فیلم‌ها، نمایش‌ها، بازی‌ها و کتاب‌های مورد علاقه کاربر توصیف می‌کند. ویژگی مذکور به کاربران این امکان را می‌دهد که با تلاش برای جست‌وجوی بین برنامه‌ها، متوجه شوند که در کجا قرار دارند و با ارائه یک نمای کلی از محتوای برنامه‌های خود که براساس نوع گروه‌بندی می‌شود، از آن‌ها مراقبت کنند.

بنابراین شما دارای برگه Watch با فیلم ها، نمایش های تلویزیونی و ویدیوهای یوتیوب هستید. این شامل یک ردیف ادامه تماشا، و همچنین ردیف های توصیه شده شخصی و پرطرفدار از Google TV ،Twitch ،Hulu، و بسیاری از خدمات اضافی است. سپس برگه Games، که دارای یک ردیف ادامه پخش بوده، و بازی های انتخابی نیز برای اجرای فوری در دسترس هستند و به شما امکان می دهند بدون نیاز به دانلود امتحان کنید. درنهایت، برگه Read برای کتابهای شما است، اگرچه به نظر می رسد این فقط به Google Play Books متصل می شود. بنابراین اگر کاربر کیندل هستید، باز هم باید به اپلیکیشن بروید. به هر حال، کتاب های صوتی را نیز می توان در اینجا یافت، اما هیچ نشانی از Audible وجود ندارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *