نسخه دسک تاپ اپلیکیشن SmartThings سامسونگ اکنون بر روی ویندوز 10 در دسترس است. اپلیکیشن SmartThings به کاربران کمک می کند تا ابزارهای خانه هوشمند خود را از طریق آن کنترل کنند. پشتیبانی Google Nest اخیراً در نسخه اندروید اپلیکیشن SmartThings گنجانده شده که عملکرد آن را بیشتر گسترش می دهد.

همکاری رو به رشد سامسونگ و مایکروسافت اکنون منجر به انتشار اپلیکیشن SmartThings برای ویندوز 10 شده است. با این کار کاربران می توانند اپلیکیشن اندروید خود را با نسخه دسکتاپ همگام سازی کرده و دستگاه های هوشمند خانه متصل خود را از طریق رایانه کنترل کنند. با داشتن مجموعه ای رو به رشد از دستگاه های سازگار با خانه های هوشمند، برنامه SmartThings به ابزاری مهم برای نظارت و کنترل از راه دور فعالیت های موجود در خانه تبدیل شده است.

اپلیکیشن SmartThings برای ویندوز 10 را می توانید از مایکروسافت استور دانلود کنید. با این حال، بر خلاف نسخه اندروید، از نسخه دسکتاپ SmartThings نمی توان در حال حاضر برای افزودن دستگاه های هوشمند جدید استفاده کرد. نسخه ویندوز همچنین از دستگاه های Google Nest پشتیبانی نمی کند، دستگاه هایی که حتی در برنامه نشان داده نمی شوند. در حالی که اتاق های ایجاد شده برای دستگاه های Nest در برنامه ویندوز قابل مشاهده است، دوربین ها و ترموستات ها وجود ندارد. مشخص نیست که آیا ویژگی های اپلیکیشن SmartThings برای ویندوز 10 بیشتر گسترش می یابد یا خیر. با این کار می توان آن را با نسخه اندروید برابر کرد. برنامه SmartThings یک رابط کاربری گسترده برای تعامل یکپارچه کاربران با ابزارهای هوشمند خانه فراهم می کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *