گجت و پوشیدنی

معرفی ایربادز شیائومی فلیپ بادز پرو با قابلیت ANC

شیائومی جدیدترین هدفون های واقعا بیسیم خود را با نام FlipBuds Pro معرفی کرد. آنها اولین لوازم جانبی صوتی این شرکت با لغو فعال نویز واقعی هستند و یک درایور 11 میلی متری و یک تراشه صوتی پرچمدار اختصاصی کوالکام به همراه دارند. ویژگی ANC می تواند صدای اطراف را تا 40 دسی‌بل کاهش دهد، که شیائومی آن را با حجم نویز موجود در کتابخانه مقایسه می کند.

فلیپ بادز پرو دارای سه میکروفون است – یکی در هنگام مکالمه صدای بلندگو را می گیرد، دیگری در حال گوش دادن به نویز خارجی است و آن را جدا می کند، در حالی که مورد سوم اطمینان دارد که صدای کاربر به طور تصادفی قطع نمی شود. این همه توسط تراشه بلوتوث QCC5151 فعال شده که صداهای محیطی را گوش داده و فیلتر می کند، بنابراین باد به طور تصادفی بلند نمی شود و تجربه صوتی را از بین می برد. بلوتوث 5.2 برای اتصال در دسترس است و به لطف این تراشه، فلیپ بادز پرو از پروتکل رمزگذار دینامیک تطبیقی aptX پشتیبانی می کند.

فلیپ بادز پرو تا زمانی که گوشی های هوشمند شیائومی را انتخاب کنید دارای ویژگی تأخیر کم است – می میکس فولد، سری می 11، سری می 10، سری ردمی K40، سری ردمی K30، ردمی نوت 9 پرو. ظرفیت باتری FlipBuds Pro در وب سایت رسمی ذکر نشده، اما شیائومی ادعا می کند 7 ساعت با یک بار شارژ (5 ساعت با ANC روشن) و 28 ساعت کل زمان پخش دارد. کیس آن دارای پورت شارژ USB-C است اما از شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می کند.

شیائومی در حال حاضر FlipBuds Pro را در وب سایت خود در چین ارائه می دهد. این هدفون ها که فقط به رنگ مشکی فروخته شده قیمت 799 یوان یعنی حدود 125 دلار دارد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا