فناوری

ریلمی بادز وایرلس 2 نئو با قیمت 46 دلار معرفی شد

ریلمی به تازگی یک تیزری با اشاره رویداد AloT Sports Launch که قرار بود در 20 مه برگزار شود، به اشتراک گذاشت. در این رویداد، به معرفی محصولات جدید این شرکت نظیر بادز وایرلس 2 نئو، بادز وایرس 2 و واچ 2 پرو و اسپیکر بلوتوثی جیبی خواهد پرداخت. با این حالا این شرکت در اقدامی از هدفون بیسیم Realme Buds Wireless 2 Neo رونمایی کرد.

Realme Buds Wireless 2 Neo تجربه کاربری راحت و سرگرم کننده ای را در اختیار شما قرار می دهد. این طراحی شامل یک کنترل مغناطیسی است که امکان اتصال سریع را فقط با جدا کردن دو هدفون فراهم می کند. الگوریتم ENC سطح قابل توجهی از لغو نویز را فراهم می کند که به کاربر اجازه می دهد از صدای بدون محدودیت دستگاه، چه هنگام مکالمه و چه هنگام گوش دادن به موسیقی، لذت ببرد. علاوه بر این، هدفون سبک وزن (23.1 گرم) دارای درجه IPX4 است، به این معنی که در برابر آب مقاوم است.

Buds Wireless 2 Neo از حالت بازی Super Low Latency Gaming بهره می برد که می تواند برای علاقه مندان به بازی مفید باشد. همچنین دارای یک درایور تقویت کننده باس 11.2 میلی متری است که راه حل های افزایش باس را برای دستگاه ارائه می دهد. با سیستم قوی باتری دستگاه، شما می توانید با یک بار شارژ کامل باتری تا 17 ساعت فعالیت شنیداری داشته باشید. از سوی دیگر، دارای پشتیبانی از شارژ سریع USB Type-C است، به این معنی که حدود 10 دقیقه شارژ می تواند 2 ساعت پخش مداوم داشته باشد. Buds Wireless 2 Neo همچنین از پشتیبانی بلوتوث 5.0 برای اتصال آسان به دستگاه های ورودی برخوردار است. Realme Buds Wireless 2 Neo با قیمت  46 دلار فروخته می شود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا