موبایل و تبلت

سونی از گوشی Xperia Ace 2 رونمایی کرد

سونی امروز از جدیدترین گوشی هوشمند اقتصادی خود با نام Xperia Ace 2 در ژاپن رونمایی کرد. کوچکترین گوشی هوشمند سونی در حافظه اخیر دارای 5.5 اینچ IPS LCD با رزولوشن اچ دی پلاس و محافظت از Gorilla Glass 6 در جلو دارد. ابعاد دقیق آن 140 در 69 در 8،9 میلی متر بوده، در حالیکه وزن آن 159 گرم است.

اکسپریا ایس 2 یک دستگاه 4G LTE است که از تراشه مدیاتک Helio P35 تغذیه می کند. شما 4 گیگابایت رم  و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارید که از طریق microSD قابل ارتقا است. طبق سنت های سونی، Ace 2 دارای بسته بندی ضد آب و گرد و غبار IP68 و جک هدفون است. در پشت دستگاه شاهد قرار دوربین اصلی با چینش سنسور های 13 مگاپیکسلی اصلی و 2 مگاپیکسلی عمق هستیم. عکاسی سلفی با 8 مگاپیکسل انجام می شود. شما همچنین یک سنسور اثر انگشت در کنار خود دارید که با دکمه پاور ادغام شده است.

Xperia Ace 2 در حالی که از نظر قد و قامت جمع و جور است، یک باتری 4500 میلی آمپری را در خود جای داده که همراه با چیپست کم مصرف و صفحه نمایش کوچک باید به عمر باتری کافی منجر شود. اکسپریا ایس 2 در ژاپن 202 دلار قیمت داشته و در رنگ های مشکی، سفید و آبی موجود خواهد بود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا