ریلمی ماه گذشته Watch 2 عرضه کرد و امروز این شرکت از Watch 2 Pro معرفی کرد. واچ 2 پرو به نظر می رسد شبیه نسخه معمولی واچ 2 است اما دارای صفحه نمایش بزرگتر با اندازه 1.75 اینچ و رزولوشن 385 در 320 پیکسل است. همچنین دارای نرخ تازه سازی 30 هرتز و حداکثر روشنایی 600 نیت است.

مانند واچ 2، نسخه پرو همچنین بیش از 100 واچ فیس، از جمله گزینه های جدید زنده پشتیبانی می کند. اما، اکنون واچ فیس های Master Edition را نیز دریافت می کنید که توسط هنرمند کره جنوبی Grafflex طراحی شده است – همان شخصی که برای توسعه Watch S Master Edition با ریلمی همکاری کرده است.

تفاوت کلیدی دیگر بین Watch 2 و Watch 2 Pro در بخش باتری است. نسخه معمولی با باتری 315 میلی آمپرساعتی برای ارائه 12 روزه تبلیغ شده، در حالیکه نسخه پرو باتری بزرگتر 390 میلی آمپری داشته که 14 روز استقامت دارد. در حالی که ریلمی واچ 2 برای ردیابی مسیر به گوشی هوشمند متصل متکی است، مدل پرو دارای GPS دو ماهواره داخلی است و نیازی به یک گوشی هوشمند برای نقشه برداری از مسیرهای تمرین شما نیست.

بقیه ویژگی های Watch 2 Pro با نسخه معمولی مطابقت دارد، به این معنی که شما پایش خواب، نظارت بر ضربان قلب، اندازه گیری سطح اکسیژن خون، یادآوری کم تحرکی، یادآوری نوشیدنی و تنفس مدیتیشن را دریافت می کنید. ریلمی همچنین از طریق OTA آینده وعده پشتیبانی از 90 حالت ورزشی را می دهد، بنابراین از حالت خارج، 16 حالت تمرین مانند واچ 2 دریافت می کنید.

Watch 2 Pro همچنین با کنترل های موسیقی و دوربین، تلفن یاب، پیش بینی هوا، کنترل اینترنت اشیا و مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP68 همراه است. علاوه بر این، ساعت هوشمند اعلان های اپلیکیشن و تماس های ورودی به شما هشدار می دهد، اگرچه فقط می توانید تماس ها را رد کنید زیرا Watch 2 Pro دارای میکروفون و بلندگو نیست تا امکان مکالمه را فراهم کند. ریلمی واچ 2 پرو دارای گزینه های رنگی خاکستری و نقره ای متالیک است که بندهای سیلیکونی مایع به ترتیب در رنگ های سیاه و خاکستری روشن عرضه می شوند. قیمت این پوشیدنی 70 دلار است و از 29 مه در مالزی به فروش می رسد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *