کامپیوتر

رونمایی Minisforum از دسکتاپ EliteMini TL50 با تراشه اینتل تایرلیک U

شرکت Minisforum به تازگی از محصول جدیدش با نام EliteMini TL50 پرده برداری کرد. EliteMini TL50 یک مینی دسکتاپ فوق العاده کامپکت با کارایی بالا بوده که مخصوص استفاده در خانه و اداره طراحی شده است. این دسکتاپ مجهز به پردازنده گرافیکی نسل یازدهم اینتل و گرافیک Intel Iris Xe بوده و از Wi-Fi 6 و ویندوز 10 از پیش نصب شده بهره می برد.

مینی پی‌سی TL50 همراه با پردازنده اینتل Core i5-1135G7 و گرافیک یکپارچه اینتل Iris Xe ارائه می شود. نه تنها کارهای عادی بلکه کمی بازی های سنگین و ویرایش ویدئو نیز می تواند به راحتی انجام شود. EliteMini TL50 فقط 603 گرم وزن دارد، که اندازه کف دست و انعطاف پذیری کافی برای پاسخگویی به تمام صحنه های مورد انتظار در زندگی روزمره است. شما می توانید از رایانه شخصی خود در هر شرایطی، نظیر کار در خانه، گیمینگ و مشاهده فیلم 4K لذت ببرید. همچنین می توان سه نمایشگر همزمان را از طریق پورت های دیسپلی پورت (8K@60Hz)، پورت HDMI (4K@60Hz) و تاندربولت 4 (8K@60Hz) متصل کرد تا منطقه دید خود را برای تأمین بهتر نیازهای خود گسترش دهید.

تاندربولت 4 همان چیزی است که TL50 را از همه متفاوت تر می کند. این فناوری که در ژوئیه سال 2020 توسط اینتل معرفی شده، آخرین نسخه از استاندارد رابط I/O پرسرعت است که توابع جامعی را فراهم می کند که می توان با USB-C استفاده کرد. از سوی دیگر، این مینی پی‌سی دارای 512 گیگابایت NVMe (PCIe) SSD (تا 2 ترابایت) و دو اسلات 2.5 اینچی هارد دیسک (SATA 3.0 6.0 Gb/s) است تا ظرفیت را به طور قابل توجهی افزایش داد.

EliteMiniTL50 همراه با 512 گیگابایت NVMe (PCIe) SSD داخلی (تا 2 ترابایت) ، دو اسلات 2.5 “HDD (SATA 3.0 6.0 Gb / s) در دسترس است تا ظرفیت را به طور قابل توجهی افزایش دهد و از ظرفیت ذخیره سازی بیشتر ، تأخیر کمتر، همچنین پاسخگویی سریعتر در روند کار شما همچنین طراحی ساده مادربرد به شما این امکان را می دهد تا فقط در چند مرحله به قسمت داخلی دسترسی داشته باشید تا فضای ذخیره سازی خود را ارتقا دهید. همچنین، طراحی ساده مادربرد به شما امکان می دهد فقط در چند مرحله به قسمت داخلی دسترسی داشته باشید تا فضای ذخیره سازی خود را ارتقا دهید.

علاوه بر این ، با معرفی CPU نسل یازدهم اینتل کارآمد، بازده انرژی بهبود یافته و مصرف برق به طور قابل توجهی کاهش می یابد. Minisforum TL50 فقط با پیکربندی 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه SSD در دسترس بوده که قیمت آن 699 دلار می باشد.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا