گجت و پوشیدنی

بلکین Soundform Connect، ایرپلی 2 را به هر سیستم اسپیکری می آورد

بلکین لوازم جانبی جدید Soundform Connect را به بازار عرضه کرده که برای تبدیل هر سیستم بلندگوی قدیمی برای سازگاری با AirPlay 2 مورد استفاده قرار می گیرد. Soundform Connect دستگاهی جمع و جور به اندازه جعبه کبریت است. از ویژگی های آن درگاه گرفتن صدای نوری دیجیتال و همچنین درگاه های خروجی صوتی آنالوگ 3.5 میلی متری در جلو است. در پشت آن یک درگاه USB-C برای شارژ قرار دارد.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که با استفاده از هر یک از اتصالات جلو، سیستم صوتی یا بلندگوی موجود خود را به برق متصل کنید، آداپتور برق را در عقب وصل کنید و کار شما خوب است. سپس می توانید پخش صوتی را از هر دستگاه آیفون، آیپد یا مک به گیرنده شروع کنید. Soundform Connect توانایی دریافت صدا 16 بیتی، 44.1 کیلوهرتز را دارد که به آن کیفیت CD نیز گفته می شود.

با توجه به اینکه اکثر صدای دیجیتال در این مقادیر تسلط دارند، شما از نظر کیفیت صدا ضرر نمی کنید. همچنین باید صدای بهتری نسبت به هر گیرنده بلوتوث داشته باشد زیرا AirPlay 2 صدا را فشرده نمی کند. Soundform Connect برابر با 100 دلار قیمت دارد و برای پیش خرید در وب سایت بلکین موجود است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا