گجت و پوشیدنی

ردمی بادز 5 با حذف نویز فعال و عمر باتری بالا معرفی شد

در کنار سری جدید شیائومی ردمی نوت 13، این شرکت همچنین ایربادز مقرون به صرفه ردمی بادز 5 خود را معرفی کرد که اکنون برخی از ویژگی های درجه یک پرچمدار را ارائه می دهد. قابل توجه ترین ویژگی ردمی بادز جدید حذف نویز 46 دسی بل است که می توانید آن را نیز تنظیم کنید. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا زمانی که به صدای بیرون نیاز دارید، بین سه حالت حذف نویز و سه حالت شفافیت انتخاب کنید.

حذف نویز برای تماس ها نیز کار می کند و شیائومی یک الگوریتم جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را به بازار عرضه می کند که به دو میکروفون حذف کننده نویز کمک می کند. کیفیت صدا نیز بهبود یافته است، زیرا این مجموعه دارای یک سیم پیچ دقیق طولانی و درایورهای 12.4 میلی متری با دیافراگم و پوشش تیتانیوم است. عمر باتری یکی دیگر از ویژگی های برجسته Buds 5 است.

با توجه به کیس شارژ، این جفت می تواند 40 ساعت زمان پخش داشته باشد، در حالی که یک راه حل شارژ سریع به شما امکان می دهد تنها با پنج دقیقه شارژ به مدت دو ساعت گوش دهید. ردمی بادز 5 طراحی جدید و ارگونومیک تری را ارائه می دهد و نسخه ویژه Buds 5 با همکاری شرکت پوشاک AAPE توسعه یافته است. قیمت نسخه استاندارد این ایربادز 27 دلار بوده و نسخه AAPE آن به قیمت 40 دلار است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا