گجت و پوشیدنی

معرفی نسل چهارم عینک واقعیت افزوده Spectacles

شرکت Snap، سازنده اسنپ چت، نسل چهارم از عینک واقعیت افزوده جدید Spectacles رونمایی کرد. این مدل از قابلیت های واقعیت افزوده کامل برخوردار است که فیلترها، جلوه ها و بازی ها از اسنپ چت را با دنیای واقعی ترکیب می کند.

Spectacles جدید دارای طرح سایبرپانک با یک قاب بزرگ است تا تمام فناوری چهره شما را حفظ کند. ما در حال صحبت کردن بر روی نمایشگرهای موجبر سه بعدی دوگانه، دو دوربین، چهار میکروفن، دو بلندگوی استریو و صفحه لمسی برای کنترل رابط کاربری هستیم. این Spectacles قادر است اشیا و سطوح را با استفاده از دو دوربین تشخیص داده و سپس از آن اطلاعات برای قرار دادن اثرات واقعیت افزوده در جهان استفاده کند.

البته هدف اصلی دوربین ها این است که بتوانند عکس و فیلم بگیرند و سپس آن را با دوستان خود در Snapchat به اشتراک بگذارند. همه این کارها را می توانید با استفاده از صفحه لمسی کنار عینک انجام دهید یا حتی با استفاده از صدای خود به دستیار صوتی داخلی فرمان دهید. در حالی که همه اینها واقعاً بسیار جالب است، اما اسنپ هنوز آماده فروش این عینک های خاص به مصرف کنندگان نیست.

در عوض ، آنها برای انتخاب هنرمندان و توسعه دهندگان AR که از قبل روی پروژه های مشابه کار می کنند، فراهم می شود تا به توسعه بیشتر این محصول کمک کنند و با استفاده از نرم افزار Lens Studio این شرکت، نرم افزارهای دیگری برای آن ارائه دهند. کاملاً محتمل است که هرگز این مدل دقیق را در فروش نبینیم. با این حال، اسنپ سابقه فروش این عینک های هوشمند را در گذشته داشته و این شرکت به وضوح به این فرم فاکتور و همچنین واقعیت افزوده متعهد است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا